reklama
Nowe przyciski w przeglądarce Chrome
- Zapisz na Facebooku – przycisk, który umożliwia łatwe zapisanie interesujących treści do obejrzenia później – bez względu na to, czy chodzi o artykuł do przeczytania, wideo do obejrzenia czy produkt do kupna. Użytkownicy mogą wrócić do zapisanych treści o dowolnej porze i na każdym urządzeniu, przechodząc do prywatnej, wydzielonej zakładki na Facebooku. Każdego miesiąca ponad 300 milionów ludzi używa na Facebooku opcji „Zapisz” – teraz będą mogli skorzystać z tej opcji w przeglądarce Chrome.
- Udostępnij na Facebooku – przycisk jeszcze bardziej ułatwiający dzielenie się treściami na Facebooku, w Grupach i Messengerze.
Obydwa przyciski można bezpłatnie pobrać z Chrome Web Store.
Nowy wygląd przycisku “Lubię to” oraz pozostałych
Na przycisku „Lubię to” pojawiła się ikona uniesionego kciuka, zastępując literę „f” z logo Facebooka. Jak podaje Facebook, z przeprowadzonych badań wynika, że wersja z uniesionym kciukiem wpływa na 6-proc wzrost zaangażowania. Przy okazji odświeżono projekty wszystkich przycisków (Udostępnij, Wyślij, Obserwuj, Poleć, Zapisz) w taki sposób, aby zachowywały spójność stylistyczną. Również liczniki polubień oraz udostępnień zostały połączone z odpowiednimi przyciskami.
Integracja Instant Articles
W ciągu najbliższych tygodni, wydawcy Instant Articles będą mogli dodać pod artykułami przyciski umożliwiające ich polubienie, skomentowanie oraz udostępnienie. Liczniki polubień i udostępnień będą zliczać interakcje ze wszystkich przycisków w obrębie artykułu. W przypadku skorzystania z wtyczki Comments Plugin, wszystkie komentarze będą widoczne zarówno pod Instant Articles, jak i na stronie wydawcy.
Więcej informacji: developers.facebook.com
- FazZi