reklama
Facebook Live w Stanach Zjednoczonych cieszy się coraz większą popularnością – na żywo transmisję przeprowadzają przede wszystkim duże wydawnictwa oraz gwiazdy, które bądź co bądź nie robią tego za darmo.
Czytaj więcej: Ile Facebook płaci wydawcom i gwiazdom za transmisję na żywo?
Według serwisu AdvertisingAge Facebook testuje 15 sekundowe reklamy, które miałyby się pojawiać podczas przeprowadzanych transmisji. Byłyby to pierwsze reklamy, które pojawiałyby się bezpośrednio w czasie filmów w mediach społecznościowych.
Prowadzimy aktualnie testy, podczas których wąska grupa wydawców ma możliwość zamieścić krótką reklamę podczas transmisji w Facebook Live – sprawę skomentowała osoba odpowiedzialna za kontakt z mediami.
Reklamy będą trwały maksymalnie 15 sekund i nie będą pojawiać się częściej niż co 5 minut nagrania. „Commercial breaks” mają pojawiać się w trakcie transmisji. Nie przed nią, ani nie po niej. Zdaniem samego Marka Zuckerberga reklama wyświetlana przed filmem niszczy przyjemność z jego oglądania. Wydawcy będą mogli również kontrolować reklamy z jakiej kategorii są wyświetlane w czasie ich transmisji.