reklama
Cover Photo jest jednym z ważniejszych elementów graficznych na fanpage. Można powiedzieć, że jest wręcz wizytówką firmy. Ciekawy wizualnie przyciąga wzrok i z pewnością zainteresuje potencjalnych klientów. Daje duże możliwości ze względu na swój rozmiar oraz umiejscowienie.
Warto zatem przygotować Cover Photo w ten sposób, aby działał z korzyścią dla biznesu. Zwłaszcza, że od teraz jednak okładka Twojej firmy nie musi być wyłącznie ładnym obrazkiem. Facebook umożliwił dodawanie w tym miejscu krótkiego video, które opowie historię Twojej firmy.
Nowa funkcja posiada jednak pewne ograniczenia. Wideo nie może być krótsze niż 20, ani dłuższe niż 90 sekund. Jej rozmiar powinien mieć 820 x 312 pixeli. Daje to więc duże możliwości w kreowaniu wizerunku firmy na fanpage’u.
Za udostępnienie zdjęcia dziękujemy agencji ContentHouse. Na naszej redakcyjnej stronie funkcja nie jest jeszcze dostępna, jednak – jak to najczęściej bywa w takich sytuacjach – Facebook w ciągu najbliższych kilku dni najprawdopodobniej udostępni tę nowość wszystkim administratorom.
- ipb
- Jan Kowalski
- ipb
- ipb