X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w tworzeniu treści?

Jak tworzyć branded content w oparciu o VR i Video 360? Co sądzą o wirtualnej rzeczywistości gwiazdy YouTube? W jaki sposób widzą ją tworzący treści? Dowiemy się tego podczas European VR Congress.

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w tworzeniu treści?fot. facebook.com/europeanvrcongress

W dniach 23-24 maja br. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się druga edycja European VR Congress – największej w Polsce platformy wymiany wiedzy na temat technologii wirtualnej rzeczywistości (VR – Virtual Reality) i poznawania najnowszych projektów ją wykorzystujących. Organizatorem kongresu są Konferencje Agora.

European VR Congress po raz drugi poruszy tematykę wirtualnej rzeczywistości – narzędzia coraz częściej wykorzystywanego w rozrywce, mediach, reklamie, medycynie czy architekturze. Kongres będzie okazją do porozmawiania o nowych wyzwaniach, przed którymi stają nauka i biznes. Stworzy możliwość zaprezentowania najnowszego sprzętu i zapoznania się z innowacyjnymi projektami powstałymi w technologii wirtualnej rzeczywistości. To również szansa na spotkanie potencjalnych partnerów i nawiązanie ciekawych relacji biznesowych.

Znani producenci i prelegenci

European VR Congress będzie gościć czołowych producentów sprzętu oraz twórców najbardziej innowacyjnych produkcji VR z Polski oraz z zagranicy. W programie znajdą się prezentacje praktyków i ekspertów, panele dyskusyjne poświęcone rozwojowi branż VR/AR oraz strefa VR Expo.

Pierwszymi prelegentami, których zapowiedzieli organizatorzy, są m.in. Artur Kurasiński, prezes MUSE i GhostVR, Jakub Korczyński i Maciej Uniatowicz z Virtuality360, Alina Lisnevska, autorka bloga nt. VR w turystyce, inżynierowie biomedyczni – Ewa Ramus i Krzysztof Malej oraz Karolina Sarek, specjalistka ds. badań i ewaluacji Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Startup Zone

Dodatkowo, podczas kongresu dostępna będzie Startup Zone – część programu dedykowana najmłodszym firmom, rozpoczynającym działalność na rynku wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. W ramach targowej części kongresu będą one mogły zaprezentować swoje pomysły, produkcje i prototypy produktów, a doświadczeni trenerzy poprowadzą specjalnie dla nich praktyczne warsztaty (np. na temat branded content w oparciu o VR i wideo 360 stopni czy warsztaty pitchingu). Uczestnicy będą także mogli wziąć udział w serii spotkań „Speed Dating” – kojarzących firmy VR z inwestorami. Współorganizatorem strefy dla startupów jest Startup Academy.

Pierwsza edycja European VR Congress odbyła się w listopadzie ub.r., a uczestniczyło w niej ponad pół tysiąca osób. Uczestnicy mogli przetestować m.in. najnowszą kamerę Ricoh Theta S, okulary Microsoft HoloLens, konsolę PlayStation VR i doświadczyć produkcji VR na 24 stoiskach VR Expo.

Organizatorem European VR Congress jest Agora. Partnerem merytorycznym kongresu jest agencja mimo.ooo.

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy.

Więcej informacji o konferencji: www.vrcongress.pl oraz www.facebook.com/europeanvrcongress

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia. 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail