reklama
Już 24 maja, w warszawskim Hotelu Westin, na zaproszenie „Harvard Business Review Polska” po raz pierwszy w Polsce pojawi się światowy autorytet sprzedaży, dr Frank Cespedes z Harvard Business School, który zaprezentuje autorską metodę. Gwarantuje ona zrealizowane ambitne cele sprzedażowe, przewidywany lejek sprzedażowy i większość wydajność zespołu dzięki sprzedaży właściwych produktów, właściywym klientom, we właściwym czasie.
Badania pokazują, że w większości firm panuje olbrzymi rozziew między strategią sprzedaży a strategią ogólną. Tymczasem ich połączenie ma kluczowe znaczenie dla organizacji, które chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Tylko spójna realizacja strategii pozwala bowiem osiągnąć doskonałość wyróżniające firmę w oczach klienta, a jednocześnie nieosiągalne dla rywali z branży.
Sprawdź, w jaki sposób Twoja firma może stać się mistrzem sprzedaży dzięki przemyślanej strategii! Dowiedz się:
- dlaczego większość firm nie posiada formalnej strategii sprzedaży?
- jakie są konsekwencje mylenia jej z listą celów sprzedażowych?
- jak zapewnić spójność między strategią ogólną a strategią sprzedażową i w ten sposób zbudować pozycję lidera na rynku?
- jak przejść od strategii sprzedaży do konkretnych działań? Zyskaj cenne wskazówki implementacyjne!
- jakie znaczenie w kontekście strategii ma segmentacja klientów
Organizator: ICAN Institute/ „Harvard Business Review Polska”
Informacje: http://frankcespedes.pl/
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.