X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości? Co robić, aby tworzyć angażujące treści? Jakie grzechy i cuda wyróżnimy dla customer experience? Odpowiedzi na te pytania poznamy już 12-13 października podczas V edycji Marketing Progress.

„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experiencefot. facebook.com/pg/MarketingProgress

reklama


Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznamy podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience, która odbędzie się w dniach 12-13 października, w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu.

Podczas dwóch dni Marketing Progress uczestnicy dowiedzą się jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Uczestnicy poznają sposoby budowania trwałych relacji z klientem i otrzymają szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta oraz zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Dołączą do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymają więc dostęp do danych, które wzbogacą wiedzę i pozwolą usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru są szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) Karolina Karolczak (Sodexo) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.  Łącznie wystąpi ponad 20 ekspertów praktyków.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia: www.marketingprogress.pla niezdecydowanym polecamy naszą relację z ubiegłorocznej edycji Marketing Progress.

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail