reklama
Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznamy podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience, która odbędzie się w dniach 12-13 października, w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu.
Podczas dwóch dni Marketing Progress uczestnicy dowiedzą się jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Uczestnicy poznają sposoby budowania trwałych relacji z klientem i otrzymają szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta oraz zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.
Dołączą do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymają więc dostęp do danych, które wzbogacą wiedzę i pozwolą usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.
Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru są szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) Karolina Karolczak (Sodexo) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Łącznie wystąpi ponad 20 ekspertów praktyków.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.
Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia: www.marketingprogress.pl, a niezdecydowanym polecamy naszą relację z ubiegłorocznej edycji Marketing Progress.
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.