reklama
To, że branża SEM jest wyjątkowa wiemy nie od dziś – łączy specjalistów z zakresu SEO, AdWords ale wykracza poza te ramy sięgając UX, analityki czy content marketingu. Przede wszystkim to bardzo towarzyska grupa, dlatego idea spotkań semKRK – wyjątkowego barcampu podbiła serca branży. Na dziewiątej edycji, która odbędzie się 30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie pojawi się 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży.
Aby wystąpić przed publicznością semKRK musisz być świetnym praktykiem i dowieść, że umiesz przekazywać swoją wiedzę w ciekawy sposób. W tej edycji zaproszeni do wystąpień zostali wyłącznie najlepsi z najlepszych prelegentów poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.
Spotkania adresowane są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM ale również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce. Bardzo wysokie oceny spotkaniom wystawiały również osoby zaczynające swoją przygodę z rynkiem reklamy online.
semKRK awards
W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia mogą zdobyć najlepsze case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Termin zgłoszeń upływa 15 maja. Więcej informacji pod adresem http://semkrk.pl/semkrk-awards/.
Idea spotkań organizowanych przez Krakowską DevaGroup to branżowe spotkanie i wymiana wiedzy. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami, często po latach, przy barze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnego wyjścia, goście z całej polski odwiedzają je często całymi działami SEM, które potrafią liczyć po kilkanaście osób. Termin spotkania nie jest przypadkowy, środa przed długim weekendem to doskonały wstęp do tego aby zostać w Krakowie na dłużej i cieszyć się atmosferą miasta.
Stara Zajezdnia to sprawdzone miejsce z poprzedniej edycji. Bardzo pojemna sala na ponad 600 osób, świetnie nagłośniona z profesjonalną ekipą techniczną i projektorami najwyższej klasy. Wybierając salę nie bez znaczenia był fakt, że to właśnie tu odbyło się wręczanie najbardziej prestiżowych nagród w branży – European Search Awards.
Kto pojawi się na scenie wydarzenia?
Po raz pierwszy na semKRK pojawią się zagraniczni goście – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą Królowej Angielskiej oraz… wydrukowało profil linków na drukarce 3D w kosmosie. Sam Marsden reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. DeepCrawl w osobie Michała Magdziarza występował już na semKRK i była to jedna z najlepszych technicznych prezentacji, stąd spodziewamy się kolejnej dawki wiedzy. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.
Ponadto na scenie wydarzenia zobaczymy:
- Agatę Pilacińską-Jakubowską, specjalistkę z Google/DoubleClick,
- Sebastiana Gniecieckiego z Polska Press Grupa, eksperta SEO, pracującego dla największych polskich portali wraz z Tomaszem Sobiesiakiem w prezentacji, dotyczącej obecności serwisów w Google News,
- Damiana Sałkowskiego z Senuto, który nie raz dowiódł, że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych jest w stanie zaskoczyć nas wnioskami i pokazać na czym powinno skupiać się SEO,
- Cezarego Glijera, Head of SEO w K2 Media, który przygotuje nas na SEO w 2019 roku,
- Artura Pajkerta z Hekko, który opowie o tym do czego doszedł po latach analiz jakie elementy serwera/hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie,
- Karola Dziedzica, szkoleniowca i Certyfikowanego Trener AdWords z Socjomanii, który pokazuje, że bycie ekspertem i praktykiem to jedno, ale to umiejętność przekazania wiedzy tworzy świetne wrażenie i prezentacje,
- Pawła Gontarka, który udowodnił, że poza pisaniem potrafi też wygłosić dobrą prezentację i w przystępny sposób przybliżyć słuchaczom trudne techniczne aspekty pozycjonowania.
To nie koniec atrakcji, ostatni prelegenci zostaną ogłoszeni w trakcie sprzedaży biletów i tradycyjnie niższymi cenami biletów nagrodzone zostaną te osoby, które postanowiły zaufać organizatorom kupując je nie znając pełnej agendy.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.