X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wielkie święto branży SEM w Krakowie. Dziewiąta, największa edycja semKRK już w maju

Już 30 maja, w Starej Zajezdni w Krakowie, odbędzie się dziewiąta edycja semKRK. Pojawi się na niej 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży. Kogo zobaczymy na scenie wydarzenie?

Wielkie święto branży SEM w Krakowie. Dziewiąta, największa edycja semKRK już w majufot. facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

reklama


To, że branża SEM jest wyjątkowa wiemy nie od dziś – łączy specjalistów z zakresu SEO, AdWords ale wykracza poza te ramy sięgając UX, analityki czy content marketingu. Przede wszystkim to bardzo towarzyska grupa, dlatego idea spotkań semKRK – wyjątkowego barcampu podbiła serca branży. Na dziewiątej edycji, która odbędzie się 30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie pojawi się 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży.

Aby wystąpić przed publicznością semKRK musisz być świetnym praktykiem i dowieść, że umiesz przekazywać swoją wiedzę w ciekawy sposób. W tej edycji zaproszeni do wystąpień zostali wyłącznie najlepsi z najlepszych prelegentów poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.

Spotkania adresowane są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM ale również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce. Bardzo wysokie oceny spotkaniom wystawiały również osoby zaczynające swoją przygodę z rynkiem reklamy online.

fot. facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

fot. facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

semKRK awards

W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia mogą zdobyć najlepsze case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Termin zgłoszeń upływa 15 maja. Więcej informacji pod adresem http://semkrk.pl/semkrk-awards/.

Idea spotkań organizowanych przez Krakowską DevaGroup to branżowe spotkanie i wymiana wiedzy. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami, często po latach, przy barze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnego wyjścia, goście z całej polski odwiedzają je często całymi działami SEM, które potrafią liczyć po kilkanaście osób. Termin spotkania nie jest przypadkowy, środa przed długim weekendem to doskonały wstęp do tego aby zostać w Krakowie na dłużej i cieszyć się atmosferą miasta.

fot. facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

fot. facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

Stara Zajezdnia to sprawdzone miejsce z poprzedniej edycji. Bardzo pojemna sala na ponad 600 osób, świetnie nagłośniona z profesjonalną ekipą techniczną i projektorami najwyższej klasy. Wybierając salę nie bez znaczenia był fakt, że to właśnie tu odbyło się wręczanie najbardziej prestiżowych nagród w branży – European Search Awards.

Kto pojawi się na scenie wydarzenia?

Po raz pierwszy na semKRK pojawią się zagraniczni goście – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą Królowej Angielskiej oraz… wydrukowało profil linków na drukarce 3D w kosmosie. Sam Marsden reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. DeepCrawl w osobie Michała Magdziarza występował już na semKRK i była to jedna z najlepszych technicznych prezentacji, stąd spodziewamy się kolejnej dawki wiedzy. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.

Ponadto na scenie wydarzenia zobaczymy:

  • Agatę Pilacińską-Jakubowską, specjalistkę z Google/DoubleClick,
  • Sebastiana Gniecieckiego z Polska Press Grupa, eksperta SEO, pracującego dla największych polskich portali wraz z Tomaszem Sobiesiakiem w prezentacji, dotyczącej obecności serwisów w Google News,
  • Damiana Sałkowskiego z Senuto, który nie raz dowiódł, że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych jest w stanie zaskoczyć nas wnioskami i pokazać na czym powinno skupiać się SEO, 
  • Cezarego Glijera, Head of SEO w K2 Media, który przygotuje nas na SEO w 2019 roku,
  • Artura Pajkerta z Hekko, który opowie o tym do czego doszedł po latach analiz jakie elementy serwera/hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie,
  • Karola Dziedzica, szkoleniowca i Certyfikowanego Trener AdWords z Socjomanii, który pokazuje, że bycie ekspertem i praktykiem to jedno, ale to umiejętność przekazania wiedzy tworzy świetne wrażenie i prezentacje,
  • Pawła Gontarka, który udowodnił, że poza pisaniem potrafi też wygłosić dobrą prezentację i w przystępny sposób przybliżyć słuchaczom trudne techniczne aspekty pozycjonowania.

To nie koniec atrakcji, ostatni prelegenci zostaną ogłoszeni w trakcie sprzedaży biletów i tradycyjnie niższymi cenami biletów nagrodzone zostaną te osoby, które postanowiły zaufać organizatorom kupując je nie znając pełnej agendy.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail