X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zakupy na Instagramie dostępne także w Polsce

Instagram umożliwia zakupy przez aplikację w kolejnych krajach. Na liście nowych miejsc jest także Polska, co oznacza nowe możliwości dla marek.

Zakupy na Instagramie dostępne także w Polscefot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Ponad miesiąc  temu pisaliśmy o tym, że funkcja zakupów na Instagramie została rozszerzona o kolejne kraje i mogą korzystać z niej już nie tylko mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, ale i Australii, Brazylii, Kanady, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Pozwala ona użytkownikom oznaczać w postach organicznych produkty wraz z opisem, informacją o ich cenie i linkami do stron, na których można je nabyć.

Ku zadowoleniu marek z innych krajów niż uprzednio wspomniane, dwa dni temu poinformowano na biznesowym koncie Instagrama, że opcja będzie dostępna w kolejnych państwach, w tym również w Polsce.

Możliwość skorzystania z niej zyskają również Szwecja, Holandia, Argentyna, Meksyk, Nowa Zelandia, Szwajcaria, Portoryko, Irlandia, Republika Południowej Afryki, Belgia, Austria, Peru, Urugwaj, Paragwaj, Malta, Ekwador, Panama, Portugalia, Grecja, Cypr, Dania, Czechy, Rumunia, Norwegia, Węgry, Bułgaria, Chorwacja, Finlandia, Łotwa, Litwa, Słowenia, Luksemburg, Dominikana i Belize.

źródło: facebook.com/instagramforbusiness

źródło: facebook.com/instagramforbusiness

Jak możemy przeczytać w krótkiej informacji, dzięki rozszerzeniu tej opcji na kolejne kraje Instagram pomógł firmom jeszcze lepszym łączeniu klientów z produktami. Z perspektywy przeciętnego użytkownika aplikacji wydaje się być to również przydatne – korzystający z niej często traktują ją jako źródło inspiracje, a odnalezienie informacji na temat produktu i przejście do strony z możliwością zakupu za pomocą jednego kliknięcia to oszczędność czasu. Na każdej fotografii możliwe jest bowiem oznaczenie do pięciu produktów, a w przypadku karuzeli nawet dwudziestu.

Pozostaje nam więc czekać aż polskie marki zaczną korzystać z owej funkcji i obserwować, czy odniesie ona sukces również na naszym podwórku.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail