
reklama
W dniach 10-11 października 2018, w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, odbędzie się specjalna edycja cieszącego się ogromną popularnością Kongresu Online Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa, aż dwa dni.
Kongres Best of Online Marketing to okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. To uczta dla marketerów z konkretnym i merytorycznym programem.
Kolejna edycja wydarzenia
Na scenie wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Katarzyna Paliwoda, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz – Garcia. Wydarzenie poprowadzi znany prezenter telewizyjny Maciej Orłoś.
Organizatorzy stawiają na wiedzę i praktykę, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Dodatkowo odbędzie się wieczorna impreza w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll.

fot. facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing
Skrócony program wydarzenia:
DZIEŃ 1
- Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj
- Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? – Julia Izmałkowa
- Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. – Katarzyna Paliwoda
- Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
- Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
- Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak
- Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. – Paweł Tkaczyk
- Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia
- W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Igor Farafonow
After Party w Hard Rock Café
DZIEŃ 2
Drugi dzień to aż sześć paneli. Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.
- Panel 1: Facebook I Instagram
- Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji
- Panel 3: Google AdWords
- Panel 4: Pozycjonowanie
- Panel 5: E-mail marketing
- Panel 6: Wideo Marketing (Facebook, Instagram, You Tube)
Bilety są dostępne na stronie – https://www.kongres-online.pl/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.