X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wiemy już, kto stanie na czele Instagrama

W ubiegłym tygodniu twórcy Instagrama zrezygnowali z pełnionych funkcji. Niewiele później wiemy już, kto od teraz przejmuje stery w firmie. Kim jest nowy dyrektor, Adam Mosseri?

Wiemy już, kto stanie na czele Instagramafot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o tym, że twórcy Instagrama, Kevin Systrom oraz Mike Krieger, odchodzą z firmy. Dyrektor generalny oraz dyrektor technologiczny wydali oświadczenie, w którym deklarują, że są gotowi na nowy rozdział i rezygnują ze swoich funkcji. Wczoraj ogłosili oni, kto został nowym zarządzającym. To Adam Mosseri, Vice President of Product, od wczoraj może podpisywać się jako Head of Instagram.

Head of Instagram

Założyciele Instagrama w oficjalnym komunikacie wyrazili radość z powodu, że przekazują ster osobie o silnym zapleczu projektowym, skupionej na prostocie i głębokiej znajomości znaczenia społeczności. Wartości te są dla nich kluczowe, dlatego cieszą się, że Mosseri je przenosi.

Adam Mosseri rozpoczął pracę jako designer i zarządzał własnymi konsultacjami projektowymi. W 2008 roku dołączył do zespołu projektowego Facebooka. Od tego czasu przeszedł drogę od projektowania do zrządzania produktem, pracował nad mobilem, kanałem Aktualności, a ostatnio rekrutowano go do Instagrama.

źródło: Instagramod lewej: Mike Krieger, Adam Mosseri i Kevin Systrom /źródło: Instagram

Nowe zadania

Na pełnionym stanowisku będzie nadzorował wszystkie funkcje biznesowe i zrekrutuje nowy zespół wykonawczy, w tym szefów inżynierii, produktów oraz operacji.

Systrom i Krieger dodali także, że od czasu ogłoszenia rezygnacji wiele osób pyta ich o to, jak widzą przyszłość Instagrama. Dla nich najważniejszą rzeczą jest utrzymanie społeczności. Zapewniają oni także, że pod kierownictwem Adama Mosseriego Instagram będzie się rozwijał i ulepszał.

  • Oby instagram był nadal instagramem i było w nim mniej facebooka. Czy podołają zadaniu?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail