reklama
Wiemy już, jakie firmy zostały nagrodzone w Performance Marketing Diamonds CEE 2018 – pierwszym w Polsce konkursie skupiającym się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.
– Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.
Lista laureatów konkursu
Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.
Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.
A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:
- The most effective mobile campaign: Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
- The most effective lead generation campaign: Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski
- The most effective social media campaign: Awin – social media campaign for Steal Alert
- The most effective affiliate program: Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
- The most effective use of data: Optimise – activities for Neckermann Polska
- The most effective sales campaign: Performics – W.KRUK campaign
- The integrated campaign of the year: Bluerank – Euroloan integrated campaign
- Performance technology of the year: Roivenue – CMO’s best friend
- Performance or/and Affiliate agency of the year: Tradedoubler – „Connect &Grow”
Dziesiątą nagrodą było Grand Prix – laureatem został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.
Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:
- Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
- Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
- Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
- Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
- Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
- Tomasz Karolak, givt.com
- Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
- Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
- Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
- Edyta Frąckowiak, COO Semahead
- Marcin Michalski, Board Member Cube Group
- Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Tomasz Michalik, CEO Insignia.
Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja ContentHouse.
Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.