X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kto otrzymał nagrody w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE?

Kilka dni temu, podczas oficjalnej gali, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Kto znalazł się na liście wyróżnionych za najefektywniejsze działania performance?

Kto otrzymał nagrody w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE?źródło: materiały od organizatora

reklama


Wiemy już, jakie firmy zostały nagrodzone w Performance Marketing Diamonds CEE 2018 – pierwszym w Polsce  konkursie skupiającym się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE – pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.

– Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

Lista laureatów konkursu

Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.

Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.

A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:

  • The most effective mobile campaign: Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
  • The most effective lead generation campaign: Tradedoubler – lead generation campaign for ING Bank Śląski
  • The most effective social media campaign: Awin – social media campaign for Steal Alert
  • The most effective affiliate program: Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
  • The most effective use of data: Optimise – activities for Neckermann Polska
  • The most effective sales campaign: Performics – W.KRUK campaign
  • The integrated campaign of the year: Bluerank – Euroloan integrated campaign
  • Performance technology of the year: Roivenue – CMO’s best friend
  • Performance or/and Affiliate agency of the year: Tradedoubler – „Connect &Grow”

Dziesiątą nagrodą było Grand Prix – laureatem został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.

źródło: materiały od organizatora

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, givt.com
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia.

Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja ContentHouse.

Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

[FM_form id="1"]