X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

3 nowe możliwości dla zakupów na Instagramie

Tuż przed szaleństwem świątecznych zakupów Instagram zaprezentował nowe możliwości dla zakupów za pomocą aplikacji. Od teraz możliwe będzie gromadzenie inspiracji, nowe wyświetlanie produktów na profilach marek oraz oznaczanie ich w wideo.

3 nowe możliwości dla zakupów na Instagramieźródło: shutterstock.com

reklama

W kwietniu pisaliśmy o tym, że możliwość zakupów za pomocą Instagrama trafiła także do Polski. Dzięki temu marki mogą oznaczać na zdjęciach swoje produkty, a użytkownicy odkrywać je i dokonywać zakupów. Z kolei we wrześniu informowaliśmyo rozszerzeniu o tę opcję sekcji Stories i Eksploruj w aplikacji. To jednak koniec nowości, jakie na tym polu zaprezentował Instagram. Kilka dni temu przedstawiono trzy nowe sposoby na odkrywanie nowych produktów, zakupy u ulubionych marek, a także śledzenie zakupowych inspiracji.

Kolekcje zakupów

Od teraz, gdy natkniemy się na niezbędny przedmiot, możemy zapisać go w swojej Kolekcji zakupów, by móc go później do niego wrócić. Po dotknięciu tagu produktu w Stories lub na kanale Aktualności należy wybrać ikonę Zapisz w prawym dolnym rogu, aby zapisać go w swojej Kolekcji zakupów.]est to łatwy sposób na aktualizowanie listy życzeń i przechowywanie kreatywnych pomysłów na przykład na świąteczne prezenty.

źródło: instagram-press.com

źródło: instagram-press.com

Zakupy na profilach biznesowych

Twórcy aplikacji testują także nowy wygląd karty Sklep na profilach biznesowych, dzięki czemu moglibyśmy szybko przejrzeć wszystkie produkty oznaczone w postach marek. Odwiedzając profil firmy wystarczy dotknąć przycisku „Sklep”, aby zobaczyć produkty i informacje o nich takie jak nazwa przedmiotu, cena i post z artykułem. Dzięki temu fani zakupów w aplikacji mogą przeglądać wszystkie produkty od marki, którą lubią w jednym miejscu.

źródło: instagram-press.com

źródło: instagram-press.com

Oznaczenia produktów w wideo

Ostatnią z ogłoszonych jest możliwość oznacza produktów w materiałach wideo. Gdy zobaczymy film w kanale marki, którą obserwujemy, możemy kliknąć w ikonę zakupów w lewym dolnym rogu, by wyświetlić polecane w materiale produkty i dowiedzieć się o nich więcej.

zakupy wideo

Jak zapewniają twórcy Instagrama, niezależnie od tego, czy kupujemy za pomocą aplikacji dla siebie czy dla bliskich, zaprezentowane aktualizacje dostarczają nowych sposobów odkrywania produktów i łączenia się z markami, które nas inspirują. Rozwiązanie to może okazać się szczególnie przydatne podczas świątecznych zakupów i poszukiwania pomysłów na prezenty.

Źródło: informacja prasowa


Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail