X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zakupy na Instagramie także w Stories i sekcji Eksploruj

Instagram rozszerza możliwości dokonywania zakupów w ramach aplikacji. Od użytkownicy mogą robić to również za pomocą Stories oraz sekcji Eksploruj.

Zakupy na Instagramie także w Stories i sekcji Eksplorujfot. bank zdjęć shutterstock.com

Instagram to miejsce, w którym użytkownicy mogą z założenia publikować i konsumować treści udostępniane przez swoich znajomych, influencerów czy lubiane marki. Od pewnego czasu mogą jednak także robić zakupyMożliwość ta cieszy się coraz większą popularnością – już ponad 90 milionów kont miesięcznie wybiera tagi zakupowe w postach, aby je obejrzeć.  Nic więc dziwnego, że wczoraj twórcy aplikacji ogłosili dwie aktualizacje, które jeszcze bardziej ułatwiają zakupy na Instagramie.

Zakupy w Stories

Każdego dnia ze Stories korzysta ponad 400 milionów kont, które chcą w ten sposób być bliżej swoich ulubionych profili. Jedna trzecia najczęściej oglądanych relacji pochodzi właśnie od firm. Dlatego też w czerwcu rozpoczęto testy zakupów w sekcji Stories, a wczoraj oficjalnie udostępniono je globalnie i rozszerzono na firmy w 46 krajach.

Teraz, gdy obejrzymy Stories stworzone za kulisami działania naszych ulubionych marek i zobaczymy w nich coś, co nam się spodoba, będziemy mogli szybko wybrać produkt i dowiedzieć się o nim więcej. Twórcy aplikacji cieszą się, że dzięki zakupom w Stories marki mogą opowiedzieć jeszcze głębszą historię na temat tego, co kryje się za ich produktami.

źródło: instagram-press.com

źródło: instagram-press.com

Zakupy w sekcji Eksploruj

Instagramowicze skorzystają także z opcji zakupów w sekcji Eksploruj, gdzie zostaną one spersonalizowane. Kanały tematyczne, które pojawiły się w czerwcu, umożliwiają przeglądanie treści powiązanych z naszymi zainteresowaniami oraz zagłębianie się w obszary, które lubimy. Teraz, gdy zechcemy po prostu zrobić zakupy, zobaczymy kanał poświęcony postom zakupowym marek, które obserwujemy oraz marek, które mogą nam się spodobać. 

źródło: instagram-press.com

źródło: instagram-press.com

Kanał zakupów w sekcji Eksploruj jest dostępny od wczoraj i będzie rozszerzany globalnie w nadchodzących tygodniach.

Inspiracje na Instagramie

Jak deklarują twórcy aplikacji, zakupy to coś więcej niż tylko zadanie, ale również to, co odkryjemy po drodze. Dla wielu osób na Instagramie możliwość kupowania za pomocą aplikacji to sposób na zainspirowanie się oraz nawiązanie kontaktu z nowymi, interesującymi markami. Jak deklaruje Instagram, możliwości te będą nadal rozwijane, aby Instagram był najlepszym miejscem do robienia zakupów u ulubionych marek i miejscem do znajdowania inspiracji.


Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail