X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy laureatów konkursu AD wo/MAN 2018

W ubiegły czwartek odbyła się gala konkursu AD wo/MAN Roku. Przyznano podczas niej nagrody w kategorii Agencje Reklamowe, Domy Mediowe oraz Marketer Roku 2018.

Poznaliśmy laureatów konkursu AD wo/MAN 2018fot. Adam Jagielak, Wojciech Artyniew/ źródło: Press.pl

reklama






Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe.

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w ubiegły czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Przebieg konkursu

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od siedmiu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie zagłosowało 77 podmiotów.

Agencje Reklamowe

Anna Pańczyk, zwyciężczyni w kategorii Agencje reklamowe, uzyskała w głosowaniu 149 pkt. CEO Grey Group i Grey London została doceniona m.in. „za przebicie się na konkurencyjnym, męskim, europejskim rynku” i za to, że „idzie przez ten rynek jak burza”.

Drugie miejsce w tej kategorii zdobył Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine (106 pkt). Trzecie – Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO (61 pkt).

Domy Mediowe

AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe została Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM (121 pkt). Doceniono ją m.in. za „awans na głównodowodzącą podmiotem na rynku mediowym, który odpowiada za co trzecią złotówkę wydaną w imieniu klientów” i „za spektakularnie przeprowadzoną integrację mocnych domów mediowych MEC i Maxusa, zakończoną praktycznie bez strat”. Izabela Albrychiewicz była już AD wo/MAN Roku 2014.

Drugie miejsce w kategorii Domy mediowe zdobył Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska (66 pkt). Trzecie – Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media (65 pkt).

AD Marketer Roku

W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę dla Ad Marketera Roku za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Wybór odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm mogła wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również swoich klientów). Zagłosowały 44 firmy, które wskazały 49 kandydatów. W drugim etapie o wyborze decydowali jurorzy w składzie: Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), prof. dr hab. Krzysztof Obłój (Akademia L. Koźmiń

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Okładka ebooka 'Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny'

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny

Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.

Kup ebook

skiego, Uniwersytet Warszawski), Piotr Piętka, (Publicis Groupe Polska), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Piotr Bieńko (Codemedia), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agata Małkowska-Szozda („Press”), Andrzej Skworz („Press”).

Tytuł Ad Marketera Roku 2018 otrzymała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Doceniono ją m.in. za to, że „nie przestaje zaskakiwać w kwestionowaniu status quo na rynku piwa w Polsce” i „wyprzedza konkurencję w innowacjach”.

Drugie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Trzecie – Aleksandra Szywilewska, kierownik marketingu sieci Lidl Polska.

Polecamy wideorelację z wydarzenia.

Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn „Press”.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]