X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter wprowadza nowe rozszerzenia dla obrazów w reklamach

Czy nowy format zdjęć w reklamach na Twitterze się przyjmie? Co zmieni się w serwisie?

Twitter wprowadza nowe rozszerzenia dla obrazów w reklamachźródeł: shutterstock.com

reklama

Twitter wprowadza nowy format reklamy karuzelowej. W jaki sposób ona działa i czy przyjmie się na stałe jako nieodłączny element tego serwisu społecznościowego? Kto najbardziej na niej skorzysta?

Reklama karuzelowa w nowym formacie

Reklama karuzelowa znana jest nam przede wszystkim z Facebooka i Instagrama. Możemy jednak zobaczyć ją także na Twitterze. To rodzaj reklamy, który polega na umieszczeniu od 3 do 5 obrazów – każdy z osobnym linkiem przekierowującym użytkownika na konkretną stronę, którą określa reklamodawca. Jednakże w marcu tego roku, Twitter zdecydował się na nowe podejście względem tych reklam.

Stworzył nowy format reklamy karuzelowej, który promuje instalację aplikacji mobilnych. Nie tak dawno jednak, serwis społecznościowy zdecydował się jednak poszerzyć swoje pole działania o inne typy kampanii, w tym kampanie biznesowe.

Dobrym przykładem jest tu kampania sieci odzieżowej H&M.

źródło: twitter.com/hmusa

Skąd taka decyzja?

Decyzja Twittera o zwiększeniu widoczności reklam na serwisie, ma pomóc dotrzeć firmom do jak największej liczby odbiorców. Ponadto, każdy kto chce pobrać aplikacje robi to tylko poprzez kliknięcie jednego tweeta. Sami twórcy Twittera twierdzą, iż decyzję podjęli po to, aby zapewnić użytkownikom większe wrażenia wizualne, a osobom powiązanym z marketingiem – pomoc w większej widoczności.


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail