X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

IGTV testuje nowy układ wyświetlania treści

IGTV z nowym wyglądem. Czy widać inspirację TikTokiem?

IGTV testuje nowy układ wyświetlania treściźródło: shutterstock.com

reklama


Rozwój przede wszystkim! – wszystko wskazuje na to, że właśnie takim hasłem kierują się twórcy Instagrama. Od kiedy portal społecznościowy oferuje swoim użytkownikom korzystanie z IGTV, wydaje się nie poprzestawać na szukaniu nowych rozwiązań i ulepszeniach wizualnych.

Nowy wygląd IGTV

Jak teraz będzie wyglądała instagramowa telewizja? Nie tak dawno pierwsze efekty poprawy wizualnej IGTV, zaprezentowała Jane Manchun Wong na swoim Twitterze. Pamiętajmy jednak, że na ten moment to jedynie wersja beta, o czym możemy przeczytać, np. w serwisie socialmediatoday.

Patrząc na ten wpis, możemy doszukać się podobieństw nowego wyglądu IGTV do formatu jaki reprezentuje inna aplikacja – TikTok. Oznacza to, że prawdopodobnie to właśnie ją Instagram traktuje za swojego największego rywala. Potwierdzeniem takich spekulacji, może być fakt, iż to nie jest pierwszy raz.

Jakie efekty może przynieść zmiana wizualna?

Przede wszystkim może to pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie użytkowników, ale również odpowiadać na potrzeby i zainteresowania użytkowników. Następnie Instagram na podstawie aktywności użytkowników, może w szybszy sposób dokonać odpowiedniej optymalizacji. Nowa wizualizacja ma również inne plus, takie jak, np. dotarcie do młodego użytkownika. Stajemy się coraz bardziej oporni na tekst, a otwarci na treści obrazkowe, zwłaszcza osoby z pokolenia Z. Zatem można uważać, że to również otworzenie się na nowych użytkowników, którzy w przyszłości będą zasilać grono odbiorców i twórców na Instagramie.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail