X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego już dostępna!

Pierwsze w Polsce praktyczne kompendium wiedzy o tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji reklam na Facebooku i Instagramie właśnie ujrzało światło dzienne. Co w nim znajdziemy?

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” Artura Jabłońskiego już dostępna!źródło: materiały prasowe

reklama

Pierwsze w Polsce praktyczne kompendium wiedzy o tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji reklam na Facebooku i Instagramie właśnie ujrzało światło dzienne. W książce „Skuteczna reklama na Facebooku” poznasz przydatne narzędzia, dowiesz się jak dobierać grupy docelowe, nauczysz się jak przygotować skuteczne posty i jak mierzyć efekty swoich działań.

Co znajdziesz w książce?

„Skuteczna reklama na Facebooku” wskaże Ci od A do Z, jak konfigurować reklamy na Facebooku – od wyboru celu reklamowego, przez dobór grupy docelowej, po stworzenie kreacji. Wszystko jest zaprezentowane w taki sposób, by przedstawianie poszczególnych etapów konfiguracji łączyło się z szerszym kontekstem strategicznym.

Gdy mowa o dobieraniu zainteresowań, Artur Jabłoński przedstawia praktyczne narzędzia pozwalające poznać swoją grupę docelową. Rozważania o skutecznych kreacjach i tekstach reklamowych łączy z kolei z uniwersalnymi wskazówkami dotyczącymi pisania tekstów sprzedażowych i promocyjnych oraz tworzeniem grafiki, która przyciągnie i zachwyci odbiorcę.

Cztery moduły

Moduł 1. Struktura i mechanika reklam na Facebooku

W pierwszym module znajdziesz najważniejsze zasady rządzące reklamą na Facebooku. Odpowiedzi na często zadawane pytania. Dowiesz się przede wszystkim, kiedy warto promować posty, a kiedy należy się zagłębiać w meandry menedżera reklam. Poznasz dostępne cele reklamowe i odkryjesz, jak działają.

Moduł 2. Targetowanie, czyli grupa docelowa

Wszystkie kluczowe ustawienia na poziomie zestawu reklam – drugiego etapu konfiguracji reklamy na Facebooku. Dowiesz się, jak planować budżet. Poznasz sprawdzone rozwiązania w samym menedżerze reklam, ale również narzędzia, które pozwolą Ci dopasować odpowiednią grupę odbiorców.

Moduł 3. Kreacja

Ten moduł obejmuje trzeci i ostatni etap tworzenia reklam. Autor skupia się na przygotowaniu kreacji reklamowej samej w sobie. Odkrywa tajniki skutecznych formatów reklamowych, pokazuje, jakie grafiki najbardziej angażują, oraz uczy o pisaniu wciągających tekstów, które zachęcają do zakupu.

Moduł 4. Analiza i optymalizacja

Reklamy już działają! Czas na analizę i optymalizację! W tej sekcji poznasz wskaźniki oraz zasady, jakimi warto kierować się w podejmowaniu decyzji o włączaniu lub skalowaniu poszczególnych kampanii, a także o budżecie reklamowym. W tej części odkryjesz także smaczki i triki dotyczące zwiększania efektywności reklam na Facebooku i Instagramie.

Tabela z książki – Przykład kampanii z ponad 14-krotnym zwrotem wydatków na reklamę 

źródło: materiały prasowe

Dlaczego akurat książka?

Na rynku jest wiele informacji, które są jednak rozproszone. Bardzo brakowało uporządkowanego poradnika, prowadzącego przez konfigurację reklamy na Facebooku krok po kroku. Najważniejsze zasady rządzące skutecznością kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie nie zmieniły się znacząco przez kilka lat i nic nie wskazuje na to, żeby miały się zmienić w najbliższym czasie.

Wreszcie najważniejsze: o sukcesie lub porażce kampanii reklamowych w Facebook Ads decydują strategia, odpowiednie poznanie grupy docelowej i właściwy przekaz. Te czynniki stanowią trzon marketingu niezależnie od wykorzystywanego kanału komunikacji.

Facebook to narzędzie. Do powodzenia kampanii potrzeba znacznie więcej niż znajomość technicznych aspektów działania panelu reklamowego. Do sukcesu potrzebna jest także zdolność efektywnego komunikowania się z dopasowaną grupą docelową.

W książce „Skuteczna reklama na Facebooku” dowiesz się wszystkiego o prowadzeniu reklamy na Facebooku od strony technicznej, ale także strategicznej. To największa wartość tej publikacji.

źródło: materiały prasowe

Czy „Skuteczna reklama na Facebooku” jest dla każdego?

Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” to praktyczny poradnik, który krok po kroku nauczy Cię jak przeprowadzić skuteczną reklamę na Facebooku lub Instagramie. To idealna propozycja dla marketerów, PR-owców czy pracowników agencji reklamowej, którzy tworzą reklamy na Facebooku.

Przyjazny, prosty język publikacji sprawdzi się idealnie dla początkujących marketerów. Jednocześnie wraz z każdym modułem zagłębisz się w naprawdę zaawansowane aspekty prowadzenia kampanii na Facebooku i Instagramie.

Jeżeli jesteś właścicielem firmy lub szefem działu, który zleca reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom czy freelancerom, książka „Skuteczna reklama na Facebooku” pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również nauczyć się wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.

O autorze

Artur Jabłoński to przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w marketingu. Prowadzi Agencję social media & PPC Marketingu. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczynał jako copywriter. Doświadczenia z tamtych lat wykorzystuje do dziś. Wydał bestsellerową książkę „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować).” Pracował jako menedżer w agencji reklamowej, a także jako business development manager po stronie klienta. Reklamą efektywnościową – w tym reklamą na Facebooku – zajmuje się od siedmiu lat. Szkoli na warsztatach i prowadzi kursy online. Wykłada na polskich uczelniach. Teraz napisał dla Ciebie książkę – „Skuteczna reklama na Facebooku”.

Dowiedz się więcej na stronie reklamanafb.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym książki. 


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail