![Oryginalna akcja KFC Polska na Facebooku Oryginalna akcja KFC Polska na Facebooku](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F01%2FKFC-1.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Batalia o uwagę odbiorców w social media zdaje się nie mieć końca. Przedstawiciele marek dwoją się i troją, aby sposób komunikacji oraz udostępniane treści wzbudzały zaangażowanie użytkowników.
Wydaje się, że ostatnie działania KFC Polska przyniosły takie właśni efekt.
Nowe profilowe KFC
W niedzielny poranek na profilu KFC Polska pojawiło się nowe zdjęcie profilowe. Co ciekawe, nie przestawiało ono logo restauracji czy oferowanych przez nią potraw, a twarz chłopaka. Użytkownicy byli więc przekonani, że mamy do czynienia z włamaniem na konto marki, najpewniej przez widocznego na zdjęciu młodzieńca.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/KFC.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
Obawiano się, że prowadzący profil stracili nad nim kontrolę i żartobliwie wkazywali, że być może to sprawa dla Krzysztofa Rutkowskiego. Nie wierzono, że tak duży profil sieci restauracji został w taki sposób przejęty. Pod fotografią pojawiło się kilka tysięcy komentarzy na temat rzekomego hakera i jego działania. Internauci pokusili się nawet o stworzenie nowego logo KFC z uwzględnieniem wizerunku chłopaka.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/kfc-nowe-logo.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/kfc-logo-2.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/kfc-logo-3-e1578390203494.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
Internauci dyskutowali także żartobliwie o tym, że być może wkrótce twarz mężycznyz, która obecnie znajduje się na kubełkach zostanie zastąpiona wizerunkiem chłopaka.
Podziękowania dla Borysa
Jak się jednak okazało, KFC Polska niejako wkręciło swoich odbiorców. W udostępnionym wkrótce poście uspokojono, że zmiana zdjęcia profilowe to nie pomyłka ani sprawka hakerów, a celowe działanie.
Przedstawiciele marki zdecydowali się w ten sposób podziękować Borysowi, który dokładnie rok temu wybrał na swoje zdjęcie profilowe kubełek KFC. Aby podkreślić jak ważni dla marki są jej fani, odwdzięczono się mu tym samym.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/kfc-post.png)
źródło: facebook.com/kfcpolska
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/01/Borys-KFC.png)
źródło: facebook.com/borys.sikorski.90
Bez wątpienia to bardzo oryginalna akcja w social media, która skradła serce niejednemu użytkownikowi Facebooka. KFC Polska rozpoczęło więc rok 2020 z impetem i pokazało dystans oraz odwagę w podejmowaniu nietypowych kroków w komunikacji.
Trzymamy kciuki, aby coraz więcej marek decydowało się na oryginalne rozwiązania i zaskakiwało pozytywnie swoich odbiorców.