reklama
Batalia o uwagę odbiorców w social media zdaje się nie mieć końca. Przedstawiciele marek dwoją się i troją, aby sposób komunikacji oraz udostępniane treści wzbudzały zaangażowanie użytkowników.
Wydaje się, że ostatnie działania KFC Polska przyniosły takie właśni efekt.
Nowe profilowe KFC
W niedzielny poranek na profilu KFC Polska pojawiło się nowe zdjęcie profilowe. Co ciekawe, nie przestawiało ono logo restauracji czy oferowanych przez nią potraw, a twarz chłopaka. Użytkownicy byli więc przekonani, że mamy do czynienia z włamaniem na konto marki, najpewniej przez widocznego na zdjęciu młodzieńca.
Obawiano się, że prowadzący profil stracili nad nim kontrolę i żartobliwie wkazywali, że być może to sprawa dla Krzysztofa Rutkowskiego. Nie wierzono, że tak duży profil sieci restauracji został w taki sposób przejęty. Pod fotografią pojawiło się kilka tysięcy komentarzy na temat rzekomego hakera i jego działania. Internauci pokusili się nawet o stworzenie nowego logo KFC z uwzględnieniem wizerunku chłopaka.
Internauci dyskutowali także żartobliwie o tym, że być może wkrótce twarz mężycznyz, która obecnie znajduje się na kubełkach zostanie zastąpiona wizerunkiem chłopaka.
Podziękowania dla Borysa
Jak się jednak okazało, KFC Polska niejako wkręciło swoich odbiorców. W udostępnionym wkrótce poście uspokojono, że zmiana zdjęcia profilowe to nie pomyłka ani sprawka hakerów, a celowe działanie.
Przedstawiciele marki zdecydowali się w ten sposób podziękować Borysowi, który dokładnie rok temu wybrał na swoje zdjęcie profilowe kubełek KFC. Aby podkreślić jak ważni dla marki są jej fani, odwdzięczono się mu tym samym.
Bez wątpienia to bardzo oryginalna akcja w social media, która skradła serce niejednemu użytkownikowi Facebooka. KFC Polska rozpoczęło więc rok 2020 z impetem i pokazało dystans oraz odwagę w podejmowaniu nietypowych kroków w komunikacji.
Trzymamy kciuki, aby coraz więcej marek decydowało się na oryginalne rozwiązania i zaskakiwało pozytywnie swoich odbiorców.