X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Oryginalna akcja KFC Polska na Facebooku

Wczorajszy dzień w social media bez wątpienia należał do profilu KFC Polska. Nietypowa akcja wbudziła zainteresowanie odbiorców i pokazała dystans marki.

Oryginalna akcja KFC Polska na Facebookuźródło: shutterstock.com

reklama


Batalia o uwagę odbiorców w social media zdaje się nie mieć końca. Przedstawiciele marek dwoją się i troją, aby sposób komunikacji oraz udostępniane treści wzbudzały zaangażowanie użytkowników.

Wydaje się, że ostatnie działania KFC Polska przyniosły takie właśni efekt.

Nowe profilowe KFC

W niedzielny poranek na profilu KFC Polska pojawiło się nowe zdjęcie profilowe. Co ciekawe, nie przestawiało ono logo restauracji czy oferowanych przez nią potraw, a twarz chłopaka. Użytkownicy byli więc przekonani, że mamy do czynienia z włamaniem na konto marki, najpewniej przez widocznego na zdjęciu młodzieńca.

źródło: facebook.com/kfcpolska

Obawiano się, że prowadzący profil stracili nad nim kontrolę i żartobliwie wkazywali, że być może to sprawa dla Krzysztofa Rutkowskiego. Nie wierzono, że tak duży profil sieci restauracji został w taki sposób przejęty. Pod fotografią pojawiło się kilka tysięcy komentarzy na temat rzekomego hakera i jego działania. Internauci pokusili się nawet o stworzenie nowego logo KFC z uwzględnieniem wizerunku chłopaka. 

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/kfcpolska

Internauci dyskutowali także żartobliwie o tym, że być może wkrótce twarz mężycznyz, która obecnie znajduje się na kubełkach zostanie zastąpiona wizerunkiem chłopaka.

Podziękowania dla Borysa

Jak się jednak okazało, KFC Polska niejako wkręciło swoich odbiorców. W udostępnionym wkrótce poście uspokojono, że zmiana zdjęcia profilowe to nie pomyłka ani sprawka hakerów, a celowe działanie.

Przedstawiciele marki zdecydowali się w ten sposób podziękować Borysowi, który dokładnie rok temu wybrał na swoje zdjęcie profilowe kubełek KFC. Aby podkreślić jak ważni dla marki są jej fani, odwdzięczono się mu tym samym.

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/borys.sikorski.90

Bez wątpienia to bardzo oryginalna akcja w social media, która skradła serce niejednemu użytkownikowi Facebooka. KFC Polska rozpoczęło więc rok 2020 z impetem i pokazało dystans oraz odwagę w podejmowaniu nietypowych kroków w komunikacji.

Trzymamy kciuki, aby coraz więcej marek decydowało się na oryginalne rozwiązania i zaskakiwało pozytywnie swoich odbiorców.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail