X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook testuje posty sponsorowane w grupach tematycznych

Facebook zdecydował się oznaczać posty sponsorowane w grupach tematycznych. To nowy, świetny sposób na zwiększenie przychodów administratorów, ale również promocję marki.

Facebook testuje posty sponsorowane w grupach tematycznychźródło: shutterstock.com

reklama


Facebook chce jeszcze bardziej zwiększyć przejrzystość pochodzenia postów, więc tym razem na tapet wziął te pojawiające się w grupach tematycznych. Od teraz również przy nich będzie pojawiało się specjalne oznaczenie mówiące, że ten post jest sponsorowany.

Najpierw reklamy, a teraz post sponsorowany

Najpierw w grupach zaczęły pojawiać się reklamy, a teraz, co sugeruje post Matta Navarry, pojawią się oznaczenia, że post jest sponsorowany.

Ma to być forma rozszerzenia już istniejących narzędzi, które dotyczą treści związanymi z markami. To również nowa szansa na zwiększenie przychodów dla administratorów grup, jak i samej marki. Od teraz bowiem rodzą się nowe możliwości dla administratorów bardziej zaangażowanych grup.

Grupy tematyczne szansą rozwoju

Już ponad miliard użytkowników Facebooka aktywnie uczestnicy w życiu grup tematycznych. W dodatku połowa z nich jest obecna w tym rodzaju grup, które gigant uznaje jako bardzo znaczące. Do nich zaliczane są np. grupy dyskutujące o istotne społecznie tematyce. Jednak jest jeden problem, który takie posty sponsorowane w grupach mogą wytworzyć. Wielu administratorów bowiem, gdy będzie decydowało się na zbyt wiele tego rodzaju postów, będzie mogło stracić wiarygodność w oczach członków. Zatem należy pamiętać, aby we wszystkich zachować należyty umiar. Wówczas nowa funkcja wprowadzona przez Facebooka rzeczywiście będzie miała sens.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail