X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter opublikował nowe dane na temat dyskusji odnośnie rynku gier w 2020

Tweety na temat gier rosną w siłę,podobnie jak i ten rynek. Dlatego Twitter postanowił opublikować swoje spostrzeżenia na temat rozmów w tym temacie w obrębie serwisu.

Twitter opublikował nowe dane na temat dyskusji odnośnie rynku gier w 2020źródło: unsplash.com

reklama


Rynek gier wyceniany jest z roku na rok na coraz większe kwoty. A Twitter zauważył również rosnące tym tematem zainteresowanie. Swoje spostrzeżenia opublikował w formie raportu na swoim blogu.

Tweety na temat gier

Ponad miliard. Dokładnie tyle wynosi liczba tweetów dotyczących gier w pierwszej połowie roku 2020.

źródło: twitter.com

Składają się na nią gracze z całego świata, do tych najczęściej tweetujących o grach państw należą: Japonia, USA, Korea Południowa, Brazylia, Tajlandia, Francja, Wielka Brytania, Indie, Hiszpania i Filipiny.

Dodatkowo, jak czytamy na blogu Twittera, dzięki wprowadzonej przez serwis opcji śledzenia tematów, fani gier, jak również wydawcy i e-sportowcy mogą się ze sobą łączyć we wspólnych dyskusjach, poznawać swój punkt widzenia itd. Oto najczęściej obserwowane tematy dotyczących gier:

źródło: twitter.com

W kwestii tytułów gier, na Twitterze najczęściej pojawiają się: Animal Crossing, Fate / Grand Order, Final Fantasy, Disney: Twisted-Wonderland, Fortnite, Ensemble Stars, Knives Out, Apex Legends, Identity V, PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS.

E-sport na Twitterze

Na Twitterze pojawiają się również liczne dyskusje dotyczące e-spotu oraz wydarzeń powiązanych z tą branżą. Często wspominane są takie drużyny sportowe jak Klan, MiBR czy G2 Esports. Tweety dotyczyły również wydarzeń sportowych online takich jak: Wydarzenie Przyszłość gier na PS5, Niconico Net Chokaigi 2020, Prezentacja gier Xbox, PAX East 2020, Ubisoft Forward 2020. Ogromnym powodzeniem cieszyła się też dyskusja na temat wydarzenia EA Play, o czym może świadczyć chociażby ten tweet.

Wartościowy rynek gier

Rynek gier ma przed sobą świetlaną przyszłość. Szacuje się, że do roku 2022, będzie wart ponad 196 miliardów dolarów. A w tym szacunku nie uwzględniono szybkiego wzrostu podczas blokady spowodowane COVID-19, gdzie wartość rynku również poszybowała w górę. Dodatkowo, grami zaczęło inspirować się coraz więcej marek, również spoza świata gier. Znani projektanci wypuszczają urania inspirowane tytułami przyjaznymi graczom, a muzycy tworzą muzykę inspirowaną grami lub mającą być dla nich tłem. Każdy dostrzega więc potencjał tego rynku i słusznie, ponieważ na ten moment, jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się. W dodatku, nie zaszkodziła mu nawet pandemia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail