X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, a tym samym otwiera się na biznes

Dziś w Warszawie zostało uruchomione pierwsze biuro TikToka w Polsce. Oto co powinniśmy o nim wiedzieć.

TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, a tym samym otwiera się na biznesźródło: shutterstock.com

reklama


Stało się! TikTok otwiera swoje biuro w Polsce. W związku z tym, możemy spodziewać się nie tylko nowych miejsc pracy, ale również rozwiązań biznesowych. Zobaczcie co uwarunkowało decyzję o tym, aby wybrać właśnie nasz kraj.

TikTok = biznes

Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. O planach aplikacji, Sylwia Chada mówi:

W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym
z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą  ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli  przyjemność  wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym.

Dlaczego zdecydowano się na biuro w Polsce

Dziś, 26 stycznia, w Warszawie zostało otworzone pierwsze biuro TikToka w Polsce. Na konferencji prasowej, decyzję tę umotywowano tym, że przedstawiciele aplikacji uważają nasz polski rynek za strategiczny. Sylwia Chada dodaje ponadto:

W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla  największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich
i międzynarodowych marek.

Dla naszego kraju, decyzja ta wydaje się być dobrą informacją również z innego powodu. Dzięki temu, powstaną w naszym kraju nowe miejsca pracy. Dziś bowiem, liczba osób zatrudnionych w biurze wynosi kilkadziesiąt osób. W przyszłości zaś, biuro TikToka w Polsce zamierza tę liczbę potroić i zatrudnić nowe osoby, będące specjalistami z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

 

źródło: informacja prasowa oraz spotkanie prasowe TikToka

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail