X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, a tym samym otwiera się na biznes

Dziś w Warszawie zostało uruchomione pierwsze biuro TikToka w Polsce. Oto co powinniśmy o nim wiedzieć.

TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, a tym samym otwiera się na biznesźródło: shutterstock.com

reklama


Stało się! TikTok otwiera swoje biuro w Polsce. W związku z tym, możemy spodziewać się nie tylko nowych miejsc pracy, ale również rozwiązań biznesowych. Zobaczcie co uwarunkowało decyzję o tym, aby wybrać właśnie nasz kraj.

TikTok = biznes

Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. O planach aplikacji, Sylwia Chada mówi:

W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym
z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą  ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli  przyjemność  wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym.

Dlaczego zdecydowano się na biuro w Polsce

Dziś, 26 stycznia, w Warszawie zostało otworzone pierwsze biuro TikToka w Polsce. Na konferencji prasowej, decyzję tę umotywowano tym, że przedstawiciele aplikacji uważają nasz polski rynek za strategiczny. Sylwia Chada dodaje ponadto:

W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla  największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich
i międzynarodowych marek.

Dla naszego kraju, decyzja ta wydaje się być dobrą informacją również z innego powodu. Dzięki temu, powstaną w naszym kraju nowe miejsca pracy. Dziś bowiem, liczba osób zatrudnionych w biurze wynosi kilkadziesiąt osób. W przyszłości zaś, biuro TikToka w Polsce zamierza tę liczbę potroić i zatrudnić nowe osoby, będące specjalistami z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

 

źródło: informacja prasowa oraz spotkanie prasowe TikToka

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail