X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wersje robocze Stories już wkrótce na Instagramie

Instagram wprowadzi wersje robocze Stories. Ma to być odpowiedź na potrzeby użytkowników.

Wersje robocze Stories już wkrótce na Instagramieźródło: shutterstock.com

reklama


Nareszcie jest! Opcja długo wyczekiwana przez użytkowników Instagrama, wkrótce może zostać wdrożona. Medium ogłosiło niedawno, że doda możliwość zapisywania wersji roboczych Stories.

Wersje robocze Stories

Dokładnie wczoraj, na Twitterze, pojawił się taki oto post Instagrama:

Jak zatem widać, poinformował on o zmianach, które mają nastąpić już wkrótce. I to bardzo dobra wiadomość dla tych, którzy lubią udoskonalać swoje treści w Stories lub planować je z wyprzedzeniem. Z wiadomości tej, powinny cieszyć się również marki. Zwłaszcza te, dla których wartościowy content jest istotną kwestią. Jak takie wersje robocze miałyby wyglądać? Odpowiedź na to pytanie znalazł Alessandro Paluzzi. Udostępnił on post, gdzie ukazana została grafika przedstawiająca nową opcję.

Wskazuje on na to, że nowa opcja będzie prosta w użyciu. A przygotowanie treści nie będzie się zbytnio różniło od tego, z czym obecnie mamy do czynienia.

Złamanie koncepcji Stories?

Chociaż wiele osób czekało na takie rozwiązanie, znaleźli się również tacy, dla których wersja robocza Stories jest kompletnym zaprzeczeniem powodu powstania tej opcji. Na początku bowiem, miały się tam znajdować zdjęcia i wideo pokazujące to, co dzieje się tu i teraz, a do czego dostęp mają inni jedynie przez 24 godziny. Nowa opcja, którą wczoraj zaproponował Instagram, jest według nich zaburzeniem całej koncepcji. Jak to jednak wygląda w rzeczywistości? Już od jakiegoś czasu, wielu twórców internetowych korzysta z licznych udogodnień, pozwalających im odpowiednio wcześniej zaplanować treści pojawiające się w ich relacjach. Także tak naprawdę, w większości przypadków nic to nie zmieni w treściach, a może znacznie ułatwić prace twórców i marek. I za ten krok należy Instagrama pochwalić.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail