reklama
Firma Marka Zuckerberga chce się prężnie rozwijać. W związku z tym nowy, technologiczny początek pragnie zwieńczyć również nową nazwę. Meta to nowa nazwa giganta, którą chce zapoczątkować nowe spojrzenie na świat wirtualny, który zamierza stworzyć dzięki Metaversum.
Nowa nazwa firmy Zuckerberga
Już nie Facebook, a Meta. Decyzja o zmianie nazwy była, jak twierdzi sam Zuckerberg, koniecznością. Firma wkracza w nową erę, gdzie pragnie tworzyć i rozwijać swój najnowszy produkt – Metaversum. Dodatkowo, założyciel Facebooka zauważył, że w tym momencie cała marka kojarzona jest jedynie z aplikacją. Natomiast od czasu jej stworzenia minęło już trochę czasu, a do medium dołączyły również: Instagram, WhatsApp czy Oculus.
O zmianie nazwy media piszą już od jakiegoś czasu. I nic w tym dziwnego, ponieważ imperium Zuckerberga jest na ustach wszystkich. Zastanawiano się także, czy nazwę zmieni również aplikacja. Natomiast gigant postanowił pójść w ślady innego giganta – Google. I tak jak on, nadać nazwę firmie głównej, pod którą znajdują się jego produkty.
Pomoc w odróżnieniu
Dzięki zmianie nazwy, z łatwością będzie można oddzielić działania całej firmy, od działań aplikacji, czyli Facebooka. Do tej pory rzeczywiście było tak, że pisząc o zmianach na Facebooku, nie było widomo czy dotyczą one całej marki. Komunikaty więc stawały się niejasne, a w związku z tym mogły wprowadzać w błąd. Nowa nazwa jest również niejako nowym początkiem. A każdy start dobrze jest czymś zaznaczyć. A co lepiej zwraca uwagę, niż nowa nazwa? Doskonale wie o tym gigant. Dlatego poznajcie Metę – nowe imperium Marka Zuckerberga.