X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Reklamy w wyszukiwarce i dane na temat słów kluczowych, czyli kolejne zmiany na TikToku

To kolejne dobre wieści i nowe możliwości dla reklamodawców na TikToku. Medium pozwoli teraz bowiem wyświetlać reklamy w swojej wyszukiwarce.

Reklamy w wyszukiwarce i dane na temat słów kluczowych, czyli kolejne zmiany na TikTokuźródło: unsplash.com

reklama


TikTok już od jakiegoś czasu nie kryje tego, że obok twórców, istotną grupą są dla niego reklamodawcy. Coraz to nowsze zmiany, jakie zachodzą w aplikacji, tylko to potwierdzają. A reklamy pojawiąjące się w wyszukiwarce i podejście do klikalności słów kluczowych są jedną z nich.

Reklamy w wyszukiwarce na TikToku

Ekspert ds. reklam cyfrowych, David Herrmann, opublikował ostatnio na swoim profilu na Twitterze następujący post.

Jak czytamy, TikTok postanowił wprowadzić możliwość wyświetlania się reklam w wyszukiwarce. Nowe reklamy więc będą pojawiać się nad listą tego, co wyszukiwali inni. A dodatkowo zostaną oznaczone etykietą „Sponsorowane”. I to nie koniec dobrych wieści dla reklamodawców, jak również doniesień od Herrmanna. Ekspert twierdzi także, że oprócz możliwości umieszczenia reklamy w wyszukiwarce, medium zapewni także reklamodawcom listę wyszukiwanych haseł, które klikały się najlepiej.

Jak może to pomóc reklamodawcom?

Przede wszystkim takie rozwiązania mogą znacznie ułatwić reklamodawcom dotarcie do potencjalnych klientów. Wpisując konkretne słowa w wyszukiwanie, na pierwszych czterech polach użytkownicy zobaczą reklamy, bezpośrednio powiązane ze słowem, które wpisali. Dodatkowo, reklamodawcy dostaną od TikToka listę słów kluczowych, które sprawiły, że odbiorca kampanii, zdecydował się w nią kliknąć. A to z kolei pozwoli w taki sposób zoptymalizować treść reklamy, aby dotrzeć nie tylko do większej liczby osób, ale również do grupy odbiorczej, dla jakiej jest ona dedykowana. Można zatem powiedzieć, że to kolejny dobry pomysł giganta. I możemy czekać na to, gdy ponownie zostanie skopiowany przez konkurencję.

Na ten moment, reklamy w wyszukiwarce są w wersji beta. Natomiast nie jest wykluczone, że już niebawem zostanie ona na dobre wprowadzone, jako kolejna, stała opcja reklamowa.

 

Przeczytaj również: Influencer marketing – czy wciąż warto w niego inwestować?

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail