Artykuł Partnera
Stworzenie strony internetowej i wybór odpowiedniego hosta internetowego, takiego jak hosting współdzielony, dedykowany lub VPS, to jedno, ale promowanie jej to drugie. Jeśli jednak prowadzisz witrynę internetową obsługiwaną przez hosting VPS, możesz znaleźć najlepszych dostawców VPS tutaj.
Ponieważ Internet jest tak zaawansowany i oferuje różne możliwości, postanowiliśmy Ci pomóc i przedstawić pięć najlepszych strategii marketingu cyfrowego. A więc przejdźmy do rzeczy!
Marketing treści
Content marketing koncentruje się na dostarczaniu wartościowych informacji bez przytłaczania ich promocjami. Obejmuje takie formy contentu jak posty na blogach, podcasty, e-booki, studia przypadków i oficjalne dokumenty.
Głównym celem content marketingu jest zwiększenie świadomości marki, zbudowanie lojalności wobec marki i edukacja grupy docelowej. Mówiąc dokładniej, w przypadku content marketingu musisz tworzyć treści, które zaspokoją potrzeby klientów nieznających Twojej firmy, którzy odkryli Twoją witrynę podczas zwykłego przeglądania.
Social media marketing
Marketing w mediach społecznościowych obejmuje promowanie produktów i usług, budowanie świadomości marki oraz zwiększanie ruchu na stronie poprzez wyświetlanie reklam w różnych kanałach social media. Na przykład możesz użyć Facebooka, Instagrama, LinkedIn i Twittera do tworzenia stron docelowych dla swojej witryny na każdej platformie.
Ta strategia marketingowa jest jednak ograniczona czasowo, a po zakończeniu kampanii Twoje reklamy na kanałach znikają. Na szczęście większość ludzi korzysta z co najmniej dwóch platform mediów społecznościowych, więc rzeczywiście zyskasz znaczną liczbę klientów.
E-mail marketing
Strategia e-mail marketingu obejmuje wysyłanie e-maili promocyjnych i informacyjnych do lojalnych oraz potencjalnych klientów, którzy są subskrybentami. Te e-maile obejmują ekskluzywne oferty, promowanie zawartości witryny, zbliżające się wyprzedaże lub ogólną prezentację Twojej firmy.
Co więcej, e-mail marketing próbuje nawiązać trwałe połączenia z odbiorcami, udostępniając przycisk subskrypcji, którego ludzie używają do otrzymywania wiadomości e-mail. W rezultacie uzyskujesz większy ruch na stronie oraz zwiększasz swoje przychody. Staraj się jednak nie przereklamować swoich produktów i usług, ponieważ spowodujesz, że klienci zrezygnują z subskrypcji Twoich e-maili.
Płatna reklama za kliknięcie
Reklama typu pay-per-click lub PPC to strategia marketingowa, w której zasadniczo płacisz za każde kliknięcie reklamy online. Do przeprowadzenia tej formy marketingowej możesz skorzystać z reklam Google i Bing. Takie podejście najlepiej nadaje się do kierowania reklam do odbiorców i zrozumienia ich potrzeb oraz pragnień.
Mówiąc dokładniej, kiedy ludzie otwierają reklamy płatne za kliknięcie, przechodzą na stronę docelową Twojej witryny, gdzie mogą coś kupić, wypełnić formularz lub pobrać raport. Dzięki temu reklama PPC jest jedną z najlepszych metod na zwiększenie sprzedaży.
Wideo marketing
Filmy pomagają wizualnie promować markę, produkty i usługi. Innymi słowy, możesz tworzyć demonstracje produktów, dostarczać klientom doświadczenia, poradniki i wywiady z ekspertami z Twojej branży. Możesz przesłać te filmy na swoją stronę internetową, strony docelowe PPC lub platformy mediów społecznościowych. W rezultacie zwiększysz ruch na stronie i zyski oraz uzyskasz lepszy ranking SEO.
Co więcej, możesz wdrożyć kluczowe wskaźniki wydajności lub KPI, aby zmierzyć sukces filmów. Wskaźniki KPI pozwalają oszacować, ile czasu klienci spędzają na oglądaniu Twoich filmów, ile razy je obejrzeli, ilu z nich otworzyło Twoją witrynę oraz ilu klientów zdobyłeś dzięki jednemu filmowi.
Końcowe przemyślenia
Po utworzeniu witryny musisz ją wypromować. Na szczęście istnieje wiele strategii marketingowych, które pomogą Ci osiągnąć większy ruch na stronie. Aby zawęzić wybór, wybraliśmy te pięć najlepszych strategii marketingowych, które warto zastosować.
Artykuł Partnera