X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowy algorytm Facebooka – Twoi przyjaciele ważniejsi od firm

Nowy algorytm Facebooka – Twoi przyjaciele ważniejsi od firmfot. © ra2 studio - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Jeśli do tej pory mieliście problem z treściami dedykowanymi dla Was przez Facebooka, prawdopodobnie od teraz nie będzie miał ona miejsca. Nowy algorytm zapewni Wam mix wpisów osób, z którymi się przyjaźnicie najbardziej i tego, co interesuje Was najmocniej.

Więcej treści

Wprowadzone aktualizacji dotyczą trzech sektorów. Pierwsza spodoba się osobom, którzy nie mają możliwości dostępu do dużej ilości contentu. Od teraz, będziecie mogli swobodnie spędzić dużo więcej czasu w News Feedzie i zobaczyć o wiele więcej treści pochodzących z tego samego źródła. Jak wiecie, wcześniej było to nieco utrudnione, jednak na nasze szczęście, twórcy Facebooka postanowili nieco uelastycznić swoje sztywne zasady.

Twoi przyjaciele są najważniejsi

Jeśli do tej pory martwiliście się tym, że możecie być „nie na bieżąco” z wydarzeniami z życia Waszych najbliższych osób, od teraz się to zmieni. Jak mówią twórcy Facebooka, dla nich liczymy się najbardziej my, użytkownicy, dlatego też postanowili ulepszyć dostępność aktywności naszych najbliższych znajomych tak, aby nic nas nie ominęło. Podobnie będzie to wyglądało ze stronami i źródłami, które są Waszymi ulubionymi. Jeśli lubicie wchodzić z nimi w interakcję, będą pojawiać się dużo częściej na Waszej tablicy.

Możecie zobaczyć to, co lubią Wasi znajomi

Jak mówią twórcy Facebooka, wszelkie ich zmiany są odpowiedzią na prośby użytkowników. Dlatego też postanowili nam umilić życie poprzez możliwość śledzenia tego, co robią nasi znajomi. Jeśli chcielibyście wiedzieć co właśnie polubili lub skomentowali, będziecie mieli do tego bardzo dobry dostęp, gdyż od teraz takie informacje nie będą pojawiać się nie jak do tej pory, gdzieś daleko i nisko w News Feedzie, ale na początku, tak, aby komfort użytkowania Facebooka był jak najlepszy.

Przyjaciele najważniejsi

Te trzy rozwiązania mają służyć nam tak, abyśmy czerpali jak największą radość użytkowania z Facebooka, a także, aby zachował on swoją pierwotną formę, w której liczyli się przede wszystkim ludzie, których znamy. Jak na pewno widzicie i co nieraz Was irytowało, pojawia się coraz więcej reklam lub zupełnie niezwiązanych z naszymi zainteresowaniami propozycji artykułów, produktów czy postów. W tej sytuacji firmy, które zostały zepchnięte poniekąd na dalszy plan, będą musiały się jeszcze bardziej postarać i wykazać nie lada umiejętnościami, aby dotrzeć do większej grupy użytkowników. Czekamy z niecierpliwością jak nowy algorytm będzie wyglądał w praktyce i czy faktycznie nasze „fejsbukowe życie” ulegnie poprawie.

Reklama

[FM_form id="1"]