X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

7 napopularniejszych błędów na Twitterze

7 napopularniejszych błędów na Twitterzefot. © paddl - bank zdjęć Fotolia.com

Przedstawiamy Wam błędy, które pojawiają się nagminnie wśród społeczności Twittera, a z których niestety często nie zdajemy sobie sprawy. Jeśli któryś z nich dotyczy również Was, macie ogromną szansę na jak najszybszą poprawę Waszego tweetowania, a kto wie, może pojawią się kolejni followersi, udostępnienia i ulubione „gwiazdki”?

1. #dodajecie #za #dużo #bezsensownych #hashtagów #?

Im więcej tym lepiej? Niekoniecznie. Czasami są żartobliwe, innym razem poważne. Jednak, gdy liczba hashtagów jest dłuższa niż lista prezentów do św. Mikołaja, większość z nas po prostu ich nie czyta. Z racji tego, że hashtagi są niezwykle pomocne w budowaniu wizerunku i dotarciu do informacji, powinny być trafne, chwytliwe, łatwe do zapamiętania, ale przede wszystkim powinno być ich kilka, nie kilkanaście.

2. Jeden wpis, dwa tweety

Twitter, jak każde inne narzędzie ma swoje zasady. Jedną z nich jest magiczna reguła 140 znaków, której nie sposób przekroczyć. Dlatego czasami trzeba się nagłówkować, aby tekst zmieścić w jednym tweetcie. Na nieszczęście wszystkich użytkowników, wielu  miłośników Twittera znalazło na to sposób i swoje wiadomości przesyła w dwóch tweetach. To błąd, nie na tym polega zabawa na Twitterze i nie tak to powinno wyglądać! Jeden wpis na dwa tweety nie tylko wygląda źle, ale nie spełnia swojej funkcji.

3. Brak komunikacji

Wrzucanie pojedynczych linków czy komunikatów to kolejny, bardzo często spotykany błąd. Twitter służy do komunikowania się z innymi, do wymiany poglądów i wartości. Reasumując, Twitter to ROZMOWA. Jeśli jej nie prowadzicie i nie staracie się tego zrobić, popełniacie błąd. Postarajacie się coś dodać od siebie, Waszą myśl lub pytanie. Jednocześnie pamiętajcie, aby nie popełniać błędu nr 2. :)

4. Too much tweets will kill you

Nie warto spamować innych użytkowników zbyt dużą ilością tweetów, bo niestety efekt może być zupełnie odwrotny do zamierzonego. Utrata followersów , liczby udostępnień i spadek popularności w sieci to elementy, których każdy z nas unika jak może. Każdy z nas wie jak za duża ilość wiadomości typu spam może uprzykrzyć nasze życie, dlatego warto o tym pamiętać i polegać nie na liczbie, a jakości tweetów.

5. Zła jakość zdjęć

Zdjęcie czy ilustracja potrafią fantastycznie zwizualizować nasze słowa i zobrazować myśli, emocje. Jeśli jednak dodawana fotografia jest za duża, za mała, rozmyta lub źle skadrowana, jest po prostu zła i nie powinna znaleźć się w sieci. Wasze konta na portalach społecznościowych to Wasze wizytówki, dlatego warto zadbać o ich jakość i starannie je dobierać.

6. Autopromocja całą dobę

Piszecie książki, artykuły lub tworzycie statek kosmiczny? Świetnie, możecie być z siebie dumni i oczywiście, że możecie się tym podzielić z użytkownikami Twittera. Ale nie róbcie tego zbyt często i zbyt intensywnie. Dlaczego? To dość męczące i w efekcie ludzie widząc Waszą książkę w księgarni postanowią ominąć ją szerokim łukiem, bo dzięki Wam wszystko już o niej będą wiedzieć. Pamiętajcie! Promocja – jak najbardziej. Uciążliwa promocja – niekoniecznie.

7. Nieprzyjazne linki

Kolejny błąd, który w dzisiejszych czasach nie powinien mieć już w ogóle miejsca. Przyjazne linki są nie tylko atrakcyjniejsze, ale i wygodniejsze dla wszystkich użytkowników, ale ponadto zapadają w pamięć o wiele szybciej niż ich nieprzyjazne odpowiedniki.

Popełnianie błędów wcale nie jest trudne, ale co ważniejsze, jeszcze prostsze jest ich poprawianie lub po prostu unikanie. Przestrzeganie etykiety obowiązuje nie tylko w życiu rzeczywistym, ale również w internetowym. Jak w każdej dziedzinie życia, tak i tutaj, w życiu Twittera, liczy się umiar i jakość tego co robimy, a spełnienie tych warunków może przynieść tylko pozytywne efekty.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail