X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowa funkcja Instagram Highlights, czyli migawki pominiętych zdjęć

Nowa funkcja Instagram Highlights, czyli migawki pominiętych zdjęćfot. © Artur Marciniec - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


#Instagood

To, że większość z nas ma na swoim smartfonie aplikację o której mówimy, nie ulega wątpliwości. Jednak to, jak często z niej korzystamy, czy to publikując własne zdjęcia czy oglądając fotki naszych znajomych lub obserwowanych celebrytów, jest kwestią indywidualną. Jedni są niemalże uzależnieni i nie potrafią zjeść obiadu dopóki nie udostępnią jego zdjęcia lub nie obejrzą go u innych, dla drugich Instagram jest jednym z wielu narzędzi pracy, a jeszcze inni traktują to jako chwilową odskocznię, przerwę w pracy czy nauce, przeglądając Instagrama raz na tydzień lub rzadziej.

Instagramowe migawki na mailu

I dla tych ostatnich użytkowników Instagram postanowił przygotować coś w ramach „przypomnienia” o swoim istnieniu i, a jakże, ważnej roli w życiu każdego człowieka. „Highlights” to wiadomości wysyłane mailem zawierające najlepsze, zdaniem Instagrama, zdjęcia Waszych znajomych, które pominęliście, a które mogą okazać się niezwykle ciekawe nie tylko dla osoby, które je dodała, ale również i dla Was. „Highlights” to również zdjęcia osób szczególnie dla Was ważnych, dzięki czemu bycie „na bieżąco” z najnowszymi fotkami nie będzie wymagało przeglądania całej aplikacji.

http://techcrunch.com/

http://techcrunch.com/

Po co to wszystko?

Nie ma co ukrywać, że chodzi głównie o pieniądze. Zarówno Instagram, jak i Facebook, który przecież trzy lata temu kupił aplikację, nie mogą sobie pozwolić na jakiekolwiek straty finansowe. Aby zapewnić nieustającą popularność Instagrama wśród userów, a także zachęcić nowych użytkowników do korzystania z aplikacji, a w efekcie zarabiać na niej jeszcze więcej, potrzebne są różne kreatywne i nie narzucające się działania ze strony appki, takie, jakim w zamyśle są właśnie Highlights. No i w tej kwestii pojawia się problem, bo mimo tego, iż takie działania to nowość ze strony Instagrama, ci, którzy Highlightsy już dostali, nie są pochlebni w opiniach i bez żadnych wątpliwości mówią, że to już nie jest „cool”. A Wy jak zaregujecie na maila, którego nadawcą będzie Instagram?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail