reklama
IKEA w Polsce rozpoczyna działania w ramach Influencer Marketingu. Program, który rozpocznie się w sierpniu potrwa przez następne 12 miesięcy, a do współpracy zostało zaproszonych kilkudziesięciu internetowych twórców. Między innymi Maffashion, Jessica Mercedes oraz Red Lipstick Monster.
Influencer Marketing
Jak podał serwis PRoto program jest efektem współpracy z agencją Hash.fm, która jest pierwszą agencją działającą w obszarze Influencer Marketingu i realizuje kampanie reklamowe z twórcami internetowymi.
Wybrani do współpracy
Wśród zaproszonych do współpracy influencerów znaleźli się między innymi Nishka, Michał Górecki, Red Lipstick Monster, Maffashion, Jessica Mercedes, Marysia Górecka, Jadłonomia czy Crazy Nauka. Zostali oni wybrani na podstawie kryteriów i zasad określonych w tzw. Influencer Marketing Handbook.
Dzięki systemowemu podejściu wiemy o influencerach więcej. Interesuje nas to, gdzie spędzają wakacje, jakim jeżdżą autem czy mają dzieci, a jeśli tak to, w jakim są wieku. Szczegółowa wiedza pozwoli nam stworzyć wiarygodną komunikację, dostosowaną do potrzeb twórców i ich kanałów – skomentował Paweł Lenarczyk, odpowiedzialny za content marketing w IKEA.
Grupa twórców współpracujących z marką Ikea ma być regularnie poszerzana o nowe nazwiska. Jak podał serwis Marketing Przy Kawie kandydaci do współpracy będą poszukiwani zarówno w ramach zasobów platformy Hash.fm, jak i na bieżąco w mediach społecznościowych.
ikea@hash.fm
Ma powstać specjalna skrzynka ikea@hash.fm, która ma ułatwić kontakt influencerów z marką i umożliwić zgłaszanie własnych pomysłów i projektów.
- Aleksandra Bohojło / Esencja