reklama
Ostatnio sporo pisaliśmy na temat Intagram Stories, które stało się narzędziem do kreatywnej promocji marek. Cieszy się ono dużą popularnością – jak podaje portal TechCrunch.com z funkcji tej codziennie korzysta ponad 100 milionów użytkowników. Jest to 1/5 wszystkich użytkowników aplikacji oraz 1/3 dziennej aktywności w aplikacji.
W najbliższym czasie wprowadzone na początku miesiąca Instagram Stories zyska nową funkcję. Już wkrótce oprócz Stories opublikowanych przez osoby, które obserwujemy zobaczymy zaproponowane dla nas przez algorytm treści.
Krótkie wideo zbliżone swoją funkcjonalnością do Snapchata, pojawią się w górnej części ekranu i będą dopasowane na podstawie naszych zainteresowań i osób, które obserwujemy. Zobaczymy tam także najbadziej popularne Stories dnia. Rozszerzenie tej funkcji Instagrama ułatwi użytkownikom dotarcie do treści i kont, które mogłyby ich zainteresować, ale nie były przez nich obserwowane.