reklama
GetResponse, największy polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, zamyka właśnie roadshow ResponseCon 2017. Serię spotkań i certyfikowanych warsztatów marka wieńczy wyjątkowym spotkaniem E-commerce Insights w Warszawie, które w całości poświęca rozwojowi branży e-commerce.
Już za niespełna tydzień, we wtorek 14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik w Warszawie odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-handlu.
Przedstawiciele znanych marek
Swoim doświadczeniem z uczestnikami podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Carrefour, Google czy LifeTube. Prelegenci omówią konkretne case studies oraz wskażą najskuteczniejsze rozwiązania dla rozwoju firm działających w obszarze e-commerce – bez względu na rozmiar prowadzonego biznesu. W trakcie konferencji poruszone zostaną najważniejsze i najbardziej inspirujące dla branży zagadnienia: od zmian RODO, przez trendy na 2018 rok czy rozmowę z twórcami projektu Legendy Polskie Allegro.
Nie tylko teoria
Przygotowaliśmy program pełen praktyków e-commerce’u, szczególnie tych pracujących po stronie marek. Dlatego zobaczycie u nas osoby z najbardziej rozpoznawalnych brandów i przekonacie się, jak głęboką wiedzę mają osoby faktycznie zarządzające budżetami marketingowymi i planujące kampanie. – mówi Maciej Ossowski z GetResponse, jeden z prelegentów konferencji.
Uczestnicy E-commerce Insights będą mogli odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak usprawnić realizacje strategii sklepów online. Podczas wydarzenia prelegenci podpowiedzą również, jakich błędów należy unikać oraz wskażą konkretne rozwiązania i narzędzia pomocne w rozwoju e-biznesu.
Dostępne są jeszcze ostatnie bilety na konferencję. Ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia oraz na profilu GetResponse Polska.
Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.