X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

E-commerce Insights, czyli najnowsze trendy i rozwiązania w e-handlu

Jak mądrze wykorzystać youtuberów w e-commerce? Jaką przyszłość mają platformy marketplace? O tym i wielu innych kwestiach opowiedzą prelegenci E-commerce Insights, które odbędzie się już 14 listopada.

E-commerce Insights, czyli najnowsze trendy i rozwiązania w e-handlufot. getresponse.pl

GetResponse, największy polski dostawca usług online marketingowych i marketing automation, zamyka właśnie roadshow ResponseCon 2017. Serię spotkań i certyfikowanych warsztatów marka wieńczy wyjątkowym spotkaniem E-commerce Insights w Warszawie, które w całości poświęca rozwojowi branży e-commerce.

Już za niespełna tydzień, we wtorek 14 listopada w Centrum Konferencyjnym Kopernik w Warszawie odbędzie się E-commerce Insights – jednodniowe spotkanie skierowane do pasjonatów zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-handlu.

Przedstawiciele znanych marek

Swoim doświadczeniem z uczestnikami podzielą się reprezentanci takich marek jak m.in. Carrefour, Google czy LifeTube. Prelegenci omówią konkretne case studies oraz wskażą najskuteczniejsze rozwiązania dla rozwoju firm działających w obszarze e-commerce – bez względu na rozmiar prowadzonego biznesu. W trakcie konferencji poruszone zostaną najważniejsze i najbardziej inspirujące dla branży zagadnienia: od zmian RODO, przez trendy na 2018 rok czy rozmowę z twórcami projektu Legendy Polskie Allegro.

Nie tylko teoria

Przygotowaliśmy program pełen praktyków e-commerce’u, szczególnie tych pracujących po stronie marek. Dlatego zobaczycie u nas osoby z najbardziej rozpoznawalnych brandów i przekonacie się, jak głęboką wiedzę mają osoby faktycznie zarządzające budżetami marketingowymi i planujące kampanie. – mówi Maciej Ossowski z GetResponse, jeden z prelegentów konferencji.

Uczestnicy E-commerce Insights będą mogli odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami, którzy krok po kroku pokażą, jak usprawnić realizacje strategii sklepów online. Podczas wydarzenia prelegenci podpowiedzą również, jakich błędów należy unikać oraz wskażą konkretne rozwiązania i narzędzia pomocne w rozwoju e-biznesu.

Dostępne są jeszcze ostatnie bilety na konferencję. Ze szczegółowym cennikiem i programem konferencji można zapoznać się na stronie wydarzenia oraz na profilu GetResponse Polska.

Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail