reklama
Social media mają ogromną siłę. Mogę napędzać różne akcje i pokazywać, że idea dobra i solidarności wygrywa. Najlepszym tego dowodem jest efekt zbiórki na Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która miała miejsce na Facebooku. Cała akcja została zainicjowana przez Panią Patrycję Krzymińską z Gdańska, która chciała, by do puszki Prezydenta trafił jeszcze tysiąc złotych. Zbiórką żył jednak cały internet i urosła ona do niesamowitej skali.
Solidarność Polaków
Ostatnia orkiestrowa puszka Prezydenta Pawła Adamowicza dla WOŚP stała się ogromnym sukcesem – użytkownicy Facebooka zjednoczyli się. Wspólnymi siłami ponad 264 tysięcy darczyńców przekazało blisko 16 milionów złotych na ten szlachetny cel!
Rekord na Facebooku
Jak dowiedziała się oficjalnie Gazeta.pl od przedstawiciela serwisu społecznościowego, jest tym samym jest to największa zbiórka w historii platformy regonie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Z kolei tok.fm potwierdziło w polskim oddziale firmy, że Facebook nie pobierze prowizji od zbiórki i cała kwota zostanie przekazana na konto WOŚP.