Jak wylogować się z Messengera na wszystkich urządzeniach? Zapewnij sobie bezpieczeństwo!
Czy wiesz, w jaki sposób wylogować się z Messengera na wszystkich urządzeniach? Sprawdź, jak skutecznie zakończyć aktywne sesje na komunikatorze.
Czy wiesz, w jaki sposób wylogować się z Messengera na wszystkich urządzeniach? Sprawdź, jak skutecznie zakończyć aktywne sesje na komunikatorze.
Jak działają i czym wyróżniają się najpopularniejsze serwisy streamingowe VOD w Polsce? Przedstawiamy porównanie i ranking najczęściej wybieranych platform.
Pinterest rewolucjonizuje wyszukiwanie inspiracji modowych. Od teraz użytkownicy mogą dostosować wyniki do swojej sylwetki dzięki nowemu narzędziu opartemu na sztucznej inteligencji.
Jak projektować treści wizualne do mediów społecznościowych? Oto praktyczne wskazówki, które pomogą Ci skutecznie komunikować się z odbiorcami.
Parlament Europejski przegłosował nowe rozporządzenie dotyczące sztucznej inteligencji, które ma chronić obywateli przed nadużyciami. Czy przepisy te zmienią sposób, w jaki korzystamy z AI?
Inteligentni konsumenci stają się dominującą siłą na dzisiejszym rynku. Kim są smart shopperzy i jakie cechy oraz zachowania definiują tę grupę?
Jak sprawić, by reklama przykuła uwagę odbiorcy i nie pozostawiła go obojętnym wobec niej? Można sięgnąć po reklamy szokowe. Tylko, czy takie działanie się opłaca?
W kontraście do millenialsów, pokolenie Z doświadcza warunków socjokulturowych, które mogą przyspieszać proces starzenia.
W jaki sposób marki celebrują Dzień Kobiet? Oto przegląd tegorocznych najbardziej kreatywnych i intrygujących publikacji.
Instagram wprowadził nowe funkcje, które mają pomagać użytkownikom w identyfikacji podejrzanej aktywności oraz chronić ich konta przed potencjalnymi zagrożeniami.
Nowość na TikToku – od teraz możliwe jest zapisanie utworu muzycznego użytego w materiałach wideo w aplikacji streamingowej! Jak to zrobić?
Dzięki nowym funkcjom w Instagram Creator Marketplace współpraca między markami a twórcami staje się bardziej efektywna. Za pomocą sztucznej inteligencji marki mogą łatwiej wyszukiwać influencerów pasujących do ich kampanii reklamowych.
Sztuczna inteligencja stale zwiększa swoje możliwości, wkraczając coraz głębiej w obszary wymagające interakcji ze światem rzeczywistym. Jednym z najnowszych, rozwojowych osiągnięć w tej dziedzinie jest Sora, model stworzony przez OpenAI, który pozwala zamieniać tekst na wideo.
Już w marcu TikTok uruchomi Centrum Wyborcze, aby wspierać europejskich użytkowników w dostępnie do rzetelnych informacji. Twórcy aplikacji podejmują szereg działań, by zwiększyć bezpieczeństwo w okresie przedwyborczym.
Generatywna sztuczna inteligencja zdecydowanie rewolucjonizuje sposób, w jaki tworzymy treści. Jak skutecznie zarządzać ryzykiem związanym z jej rozwojem?