X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

BOSCH Wszechrobiący

szminka_sliderBosch Wszechrobiący, key visual

Towarzyszy jej „wSPAniale zmiksowany konkurs” oraz promocja 45 dni na zwrot urządzenia. Obie akcje trwają do 2 lipca 2015 r. Za opracowanie koncepcji, kreacji i realizację działań w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.

Idea komunikacji kampanii opiera się na claimie: „Bosch wszechrobiący. Więcej niż blender”. Podkreślana jest wielofunkcyjność produktu, a tym samym wykroczenie poza standardowe produkty spożywcze. Filarem akcji są 4 płaszczyzny: uroda, fitness, kulinaria oraz parenting. Do tych właśnie kategorii dopasowane zostały działania.

Główne narzędzia kampanii to landing page, POS (zawieszka, ulotka w ekspozytorze, naklejka), kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media (Facebook i Twitter), kampania z blogerami oraz kampania w prasie i telewizji.

Zmiksowane narzędzia

INSIGNIA stworzyła dedykowany landing page www.blendery-bosch.pl, stanowiący centrum kampanii. Na portalu znajduje się opis sprzętu AGD oraz porady i wskazówki na co zwracać uwagę przy ich zakupie. Za jego pomocą internauci mogą zgłaszać prace w ramach „wSPAniale zmiksowanego konkursu”. Konkurs obejmuje 4 kategorie: uroda, fitness, kulinaria, parenting. Polega na przygotowaniu przepisu na danie lub kosmetyk na bazie wybranego produktu spożywczego, wykonanego za pomocą blendera, a następnie zrobienie zdjęcia i zgłoszenie pracy konkursowej drogą mailową. Konkurs potrwa do 2 lipca i podzielony jest na 8 tygodniowych edycji. W każdej edycji do wygrania: Voucher na warsztaty w Akademii Gotowania wraz z pobytem w SPA w jednym z hoteli Dr Irena Eris o wartości 3500 zł oraz 2 blendery ręczne marki Bosch MSM88190 z linii MaxoMixx z silnikiem o mocy 800 W.

Kampanii towarzyszy promocja „satysfakcja gwarantowana”, polegająca na możliwości zwrotu zakupionego towaru w ciągu 45 dni. Opracowane zostały materiały POS: ulotka oraz dwustronna zawieszka, zachęcające do wzięcia udziału w promocji i konkursie.

Akcja wsparta jest także przez działania w blogosferze. Do kampanii włączyło się 4 wysokozasięgowych blogerów, którzy mają za zadanie przetestować blendery marki Bosch i przygotować z ich użyciem przepisy w poszczególnych kategoriach: uroda (przepisy na kosmetyki), fitness (przepisy na koktajle dla osób aktywnych sportowo), kulinaria (dania z wykorzystaniem blendera) oraz parenting (przepis na dania dla dzieci z wykorzystaniem blendera).

Kampania mediowa obejmuje internet, telewizję i prasę. Kampania w internecie zakłada dotarcie do 10 mln unikalnych użytkowników zainteresowanych gotowaniem, gwarantując blisko 30 mln odsłon poprzez silną obecność na największych portalach, sklepach internetowych, wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Szeroka współpraca z Agorą zarówno w Internecie jak i prasie. W serwisie kobieta.gazeta.pl zostanie wydzielona sekcja specjalna z 25 artykułami o tematyce kulinarnej, lifestylowej, modowej, fitness i parenting. Dodatkowo promocja konkursu będzie prowadzona na Twitterze oraz Facebooku.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, Polsat, Kuchnia +, a kampania prasowa w najpoczytniejszych magazynach lifestyle’owych, m.in. Dziecko, Twój Styl, Wysokie Obcasy, Logo czy Men’s Health. Za kampanię w telewizji odpowiada Agencja OMD.

Agencja INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla sprzętu AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku” (www.akademiasmakuonline.pl), skierowaną do pasjonatów gotowania.