X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Maciej Swoboda wzmacnia agencję Funktional, obejmując funkcję Chief Revenue Officer

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Maciej Swoboda, CRO agencji Funtional

reklama


Maciej Swoboda przechodzi do Funktional bezpośrednio z agencji Cheil Poland, gdzie przez ostatnie 4 lata pracował na stanowisku Client Engagement Manager.

Karierę w branży digital rozpoczynał w 2005 r., jako Account Executive w Netizens Digital Innovation House, następnie awansował w tej firmie na stanowisko Project Coordinator for International Markets / Account Manager.

W latach 2011 – 2012 pracował w agencji Fortune Cookie, jako Client Partner, w latach 2012-2014 analogiczną funkcję pełnił w agencji Possible. W 2014 r. wrócił do Netizens Digital Innovation House, gdzie przez kolejnych 5 lat pracował jako Business Development Director.

– Bardzo się cieszymy z tego transferu. Zespół naszej agencji bardzo się rozrósł przez ostatnie kilkanaście miesięcy i na kolejne kwartały też planujemy dynamiczne działania rekrutacyjne, jak również bardzo ważne zmiany strukturalne. W tym kontekście stworzenie nowego w naszej agencji stanowiska Chief Revenue Officer i pozyskanie na tę pozycję Macieja, ma dla nas strategiczny charakter. Postrzegamy je jako kluczowe w kontekście wspomnianych zmian i dalszego rozwoju agencji – komentuje Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Maciej Swoboda jako Chief Revenue Officer w Funktional będzie m.in. nadzorował rozwój działów marketingu wewnętrznego i sprzedaży, łącząc te kompetencje w ramach jednego obszaru. Działania te mają na celu osiągnięcie jak największej synergii i efektywności w zakresie demand & lead generation, a także podniesienia poziomu Client Experience.

Maciej Swoboda jest absolwentem Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

Funktional (www.funktional.pl) jest agencją digital o korzeniach i silnym rysie strategiczno-kreatywnym. Współpracuje z ambitnymi firmami, które wierzą w to, że marka powinna zapewniać konsumentom niepowtarzalne doświadczenia. Wspólnie z klientami wypracowują unikalne rozwiązania o mocnych podstawach strategicznych, obejmujące zarówno środowisko digital, jak i “świat analogowy”. Rozwiązania, które są atrakcyjne dla grup docelowych i jako takie stymulują rozwój firmy oraz zapewniają długofalowe wzrosty wyników.

Funktional z sukcesami robi to już od 12 lat (agencja powstała w 2010 roku). W gronie klientów agencji znalazły się m.in. marki takie jak: Fiserv, Tymbark, Prosperplast, Sferis, Sinterit, Maspex (Kubuś, Tymbark, Alcalia, Tarczyn), Norsweet, Tauron, Toyota, Black Energy, Bayer, Bioderma, Jaguar, Royal Canin, Link4, Cirrus LED, Bratex, 3DGence, Telefonika, AON.