Awanse w dziale strategii V&P
Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.
Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.
Koproducent „Detektywa Bruno” i „Powrotu do tamtych dni” wesprze nowo powstałą spółkę studia OTO Film w zakresie produkcji filmów fabularnych.
Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, a także kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.
Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand – innowacyjnej formy współpracy marketingowej.
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Do zespołu agencji LUCKYYOU dołączyła Julia Zakrzewska, obejmując stanowisko Project Managerki. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zdobywała doświadczenie w zespołach Client Service agencji takich jak: V&P, C108 czy CleverAgency.
Barbara Kraszka dołączyła do zespołu Httpool Polska, obejmując stanowisko Regional Finance Supervisor. Będzie raportować do Viktorii Boiarchuk, Finance Managerki.
Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie® Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada.
Przyciągające uwagę reklamy są kluczem do skuteczności, ale najważniejszy jest kontekst, a konsumenci bardzo obawiają się dezinformacji – wynika z raportu “Four Fundamental Shifts in Advertising and Media” przygotowanego przez DoubleVerify w oparciu o międzynarodowe badania konsumenckie
Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. Social Media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.
Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.
Marki skorzystają dzięki oferowanej przez DoubleVerify (DV) weryfikacji Viewability i fraudów w zasobach reklamowych Netfliksa
Po wygranym przetargu Kamikaze dołączyła do grona agencji współpracujących z koncernem Polpharma, największą polską firmą farmaceutyczną.
Zespół agencji Funktional wzmocniła Izabela Schoen-Wysocka, która objęła stanowisko Senior Account Manager. Przez ponad 10 lat pracowała w VML (VMLY&R).
Piotr Krzysztofik rozpoczyna pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna – Imagine), gdzie przez ostatnie 4 lata pracował jako Creative Group Head. W Kamikaze obejmuje stanowisko Art Directora.