Autor: VMLY&R, 09/10/2023
Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2022. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 23. edycją projektu.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/10/2023
Wiodący dostawca usług weryfikacyjnych w branży reklamowej udostępnia marketerom narzędzia do pomiarów i zabezpieczeń w obszarze MFA, oraz wytyczne dotyczące identyfikowania i kategoryzowania rażących treści MFA.
Autor: ŁubuDubu PR, 25/09/2023
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise.
Autor: ŁubuDubu PR, 13/09/2023
Snapchat Inc i Httpool by Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają ważną nowość dla reklamodawców. First Story wprowadzane jest sukcesywnie na kolejnych rynkach, Polska jest 12. krajem, w którym ten format będzie obecny.
Autor: ContentHouse, 31/08/2023
Autor: ŁubuDubu PR, 31/08/2023
Kampanię przygotowała agencja agencja Chapter 1 dla Miasta Poznania. Kampania jest dwujęzyczna, polsko-ukraińska. Obejmie m.in. lokalną TV, nośniki DOOH, komunikację miejską, a ważnym jej elementem będą działania w Social Mediach.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/08/2023
Agencja altavia.kamikaze przygotowała dla marki Lajkonik kampanię linii produktowej Lajkonik Junior. Działania kampanijne mają miejsce w sierpniu. Grupą docelową są Millenialsi będący rodzicami małych dzieci. Akcja wpisuje się w platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak".
Autor: ŁubuDubu PR, 23/08/2023
Instagram rządzi, ale to TikTok zyskuje udziały najszybciej, już drugi rok z rzędu – pokazuje raport „Rynek Influencerów w Polsce – 2023”
Autor: ŁubuDubu PR, 22/08/2023
Httpool by Aleph, ekosystem globalnych ekspertów digital, który łączy tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów, ma przyjemność ogłosić, że został wybrany na przedstawiciela Microsoft Advertising w 23 krajach obejmujących Europę Środkowo-Wschodnią (CEE) i kilka innych rynków europejskich*, aby prowadzić kampanie Microsoft Advertising wykorzystujące jego produkty związane z wyszukiwaniem, grupami docelowymi oraz zakupami.
Autor: ŁubuDubu PR, 22/08/2023
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz, jako Graphic Designer; Paulina Krawul, również jako Graphic Designer; oraz Ewelina Foltyńska, na stanowisko Junior Graphic Designer.
Autor: ŁubuDubu PR, 31/07/2023
Httpool by Aleph, wiodący globalny dostawca reklamy cyfrowej, działający w ponad 50 krajach (w tym Polsce), ogłosił dziś międzynarodową współpracę handlową z Pinterestem, platformą inspiracji wizualnych. Dzięki niej marketerzy w Polsce zyskują dostęp do zasobów reklamowych platformy Pinterest.
Autor: ŁubuDubu PR, 28/07/2023
Marketerzy będą mogli od teraz korzystać z wiodących w branży narzędzi do pomiaru viewability (widoczności reklam) i fraudów również w formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead oraz In-feed Video
Autor: MADOGZ, 11/07/2023
Znane z nieszablonowych decyzji studio ORKA, zaprezentowało nową identyfikację wizualną marki, która została opracowana w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
Autor: ŁubuDubu PR, 06/07/2023
Portfolio klientów altavia.kamikaze wzbogaciło się o nowy brand – Impact. Agencja właśnie rozpoczyna dla tego klienta pilotażową kampanię rekrutacyjną
Autor: ŁubuDubu PR, 29/06/2023
DoubleVerify i Scibids wprowadzają pierwsze w branży wspomagane AI rozwiązanie do mierzenia wskaźnika Attention – DV Algorithmic Optimizer. W celu maksymalizowania ROAS i wskaźników efektywnościowych kampanii digital, firmy nawiązały partnerstwo na wyłączność, by wzmocnić narzędzia do mierzenia Uwagi (Attention), poprzez zastosowanie “konfigurowalnej” sztucznej inteligencji.