X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Rewolucja w email marketingu. Jak monetyzować bazę?

kalkulatorFot. Pixabay

Rozwiązanie problemów

Nie da się ukryć, że żyjemy w czasach, w których ilość informacji i komunikatów może nas przytłoczyć. Niestety wielu wydawców nie jest w stanie sprostać wymaganiom, jakie stawiają przed nimi użytkownicy. To z tego powodu pojawiają się problemy finansowe, mało precyzyjne targetowanie, brak kontroli nad wydatkami czy brak możliwości zaoferowania naprawdę ciekawych usług. Dlatego tak ważne jest dobranie odpowiedniego algorytmu w narzędziu emailingowym, który w zaawansowany sposób zanalizuje bazy danych, dzięki czemu profile odbiorców będą idealnie dopasowane pod wieloma względami i kryteriami do odpowiednich działań. Nie tylko algorytm jest ważny, ale również wygląd samego maila, który musi być dostosowany do urządzeń mobilnych, rewolucjonizujących rynek i ułatwiających życie w wielu jego aspektach.

Oferty „Real Time”

Email Bidding to narzędzie, dzięki któremu korzyści zyskają nie tylko odbiorcy, ale i nadawcy. Jak przyznaje Michał Sołtys, Head of Central Eastern w Kwanko Email Bidding pozwala na zautomatyzowany zakup kampanii mailingowej nie tylko poprzez zdefiniowanie stawki CPM lub CPC, ale również poprzez uruchomienie specjalnego harmonogramu przesyłek, a także zdefiniowanie grupy docelowej. Dzięki pomysłom opartym na ofertach „Real Time”, rozwiązaniem wielu problemów wydawców i specjalistów od email marketingu, staje się właśnie optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym. Ciekawą opcją jest także system aukcyjny, w którym to mechanizm licytacji decyduje, która kampania mailingowa zostanie wysłana jako pierwsza.

Zwiększenie zysków

Bardzo ważnym celem każdego marketingowca powinna być determinacja do tego, aby jak najbardziej zadowolić użytkowników, którzy stają się coraz bardziej wymagający. Statystyki nie kłamią i w jasny sposób mówią nam, że zaledwie 15% emaili reklamowych jest czytanych przez odbiorców. I choć według badań przeprowadzonych przed DMA Forrester, aż 66% odbiorców dokonało zakupu online po otrzymaniu newslettera, to należy pamiętać o bardzo ważnej kwestii. Dziś treści muszą być nie tylko ciekawe, ale i dopasowane do indywidualnego odbiorcy. Dlatego też najnowsze narzędzia dają pełną kontrolę nad prowadzoną kampanią, dzięki personalizacji wysyłek, które automatycznie aktualizowane są o nowe rekordy, odbicia i wypisy, za pomocą spięcia systemów API. Dzięki nowoczesnemu systemowi Email Bidding można mieć wgląd w szczegółowe statystyki kampanii, a także możliwość zanalizowania wyników testów A/B, OR, CTR, dzięki czemu zyski mogą być zwiększone nawet o 200%, bez zbędnej ilości wysyłek.

Dlaczego warto zrewolucjonizować swój email marketing?

Choć wiadomo, że branża email marketingu ma w sobie ogromny potencjał, to wciąż traktowana jest „po macoszemu”. Bardzo często działania mijają się z założeniami i nie przekładają się na efekty. Dla zwiększenia efektywności potrzebne są nie tylko światłe umysły i umiejętności marketingowców, ale i nowoczesne narzędzie, dzięki któremu osiągnięcie założonych celów może okazać się nie tylko dużo prostsze, ale i przyjemniejsze.