
reklama
Agencja VML znalazła się w grupie Liderów w badaniu ośrodka Gartner – „Magic Quadrant for Global Digital Agencies” z marca 2017 roku. VML jest jedną z 22 agencji ocenianych przez Gartnera w tym raporcie.
Gartner komentuje: „W tegorocznym badaniu Magic Quadrant zwracaliśmy uwagę na coś więcej niż tylko zdolność globalnych agencji digitalowych do spełniania bieżących potrzeb rynkowych. Nasza analiza skupiła się na zdolności agencji do stymulacji rozwoju klientów poprzez czujną interpretację trendów rynkowych i dostarczanie technologii lub metodologii spełniających przyszłe potrzeby marketerów".
Zgodnie z opisem Kwadrantu Liderów Gartnera, „Liderzy mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowych i transformacji działalności cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.
Liderzy prowadzą rentowną działalność, bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i analizy".
Subskrybenci Gartnera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.
Spółka Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług przedstawianych w jej publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybierania wyłącznie dostawców z najwyższymi ocenami lub innymi wyróżnieniami. Publikacje badawcze spółki Gartner opierają się na opiniach organizacji badawczej spółki Gartner i nie należy ich interpretować jako faktycznych ustaleń
. Spółka Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyrażonych ani dorozumianych, w odniesieniu do niniejszych badań, w tym jakichkolwiek gwarancji w zakresie wartości handlowej bądź przydatności do określonego celu.
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
. Spółka Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyrażonych ani dorozumianych, w odniesieniu do niniejszych badań, w tym jakichkolwiek gwarancji w zakresie wartości handlowej bądź przydatności do określonego celu.
Reklama