X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Źródło zdrowej kuchni w Akademii Smaku Bosch

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Akademia Smaku Bosch - uczestnicy w akcji

reklama


Dania wegetariańskie bez tajemnic

Adepci Akademii Smaku przez cały dzień przygotowywali dania jarskie, a towarzyszyli im niezmiennie Katarzyna Glinka, Tomasz Jakubiak oraz prowadzący bloga zajadam.pl – Tomasz Lach. Do udziału w ekskluzywnych warsztatach, odbywających się w Centrum Domowych Inspiracji, zaproszono dwudziestu miłośników kuchni, którzy wygrali konkurs rozgrywany na stronie www.akademiasmaku.pl. Dodatkowym wyróżnieniem było przygotowywanie dań nadesłanych przez uczestników Akademii Smaku, a każdy z nich na koniec swoich kulinarnych zmagań otrzymał rozdrabniacz marki Bosch. Ponadto partner wydarzenia – Kropla Beskidu zorganizował dla uczestników mini konkurs fotograficzny, w którym nagrodami były bidony ze specjalnym wkładem na owoce.

Na warsztacie Akademii Smaku pojawiły się m.in. dania takie jak cannelloni z kaszą jaglaną i warzywami, zupa dyniowo – pomidorowa, pieczone wegetariańskie enchiladas, ciasto marchewkowe, tarta z botwinką, pasztet z kaszy jaglanej i soczewicy, zupa cebulowa czy wegetariańska lasagne z soczewicą.

Nowość w Akademii Smaku

Nowością na evencie było wprowadzenie dwóch bloków warsztatowych, prowadzonych przez Tomasza Jakubiaka oraz Tomasza Lacha, podczas których każdy z uczestników przygotowywał od podstaw potrawę specjalnie skomponowaną przez naszych kucharzy. Grupa Tomasza Jakubiaka przyrządziła pyzy drożdżowe z soczewicą i pikantną sałatką z ogórka, a ta pod opieką Tomasza Lacha sprawdzała swoje umiejętności robiąc wegetariańskiego burgera z konfiturą z czerwonej cebuli i jagód.

Akademia Smaku w pigułce

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny, video warsztaty, serwis www.akademiasmaku.pl, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, a także e- magazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, którzy tworzą swoistą kulinarną społeczność, dzieląc się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także poznając tajniki kuchni od ekspertów – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha oraz Piotra Ogińskiego. W projekt zaangażowana jest również Katarzyna Glinka, znana aktorka teatralna i telewizyjna.

Więcej na www.akademiasmaku.pl

Partnerami projektu są Mlekovita oraz Kropla Beskidu.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.