X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Content Marketing Specialist

Firma

Absolvent.pl

Stanowisko

Content Marketing Specialist

Wymagania

  • Jesteś kreatywny/a i lubisz pisać,
  • Wiesz co to dobry copywriting, branding i że SEO to nie japońska marka piwa,
  • Masz doświadczenie w pracy w marketingu, a social media ogarniasz bez mrugnięcia okiem,
  • Lubisz się rozwijać, podejmować nowe wyzwania i szybko się uczysz,
  • Posiadasz zdolność tworzenia spójnej komunikacji marketingowej dostosowanej do różnorodnych grup docelowych i różnych formatów,
  • Umiesz efektywnie zaplanować i zorganizować swoją pracę,
  • Jesteś: samodzielny/a, odpowiedzialny/a, rzetelny/a, gotowy/a na tzw. “Extra Mile”.

Zakres obowiązków

Jako Content Marketing Specialist w Grupie Absolvent.pl będziesz:

  • tworzyć social media szał, contentowy buzz, by uzyskać (D)OOH i poczucie “łał”

Czyli:

  • kreować światy przeżyć i niepowtarzalnych doświadczeń z produktami Grupy Absolvent.pl,
  • rozwijać brandy Grupy Absolvent.pl (nie mylić z popularnymi napojami wysokoprocentowymi),
  • lepić z słów przyjazne relacje z (potencjalnymi i nie) użytkownikami naszych produktów i uczestnikami naszych eventów.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

W zamian otrzymasz od nas:

  • Wynagrodzenie zgodne z Twoimi kompetencjami,
  • Mnóstwo wyzwań i ogromną satysfakcję z udziału w realizacji różnorodnych projektów,
  • Możliwość rozwoju w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce,
  • Nieformalną atmosferę w pracy z młodym, pełnym różnorodnych osobowości acz profesjonalnym zespole

Co więcej? To zależy od Ciebie i Twoich ambicji!

Dorzucamy komfortowe biuro w stylu loft, profesjonalny sprzęt do pracy, prywatną opiekę zdrowotną, kartę MultiSport oraz hulajnogę, piłkarzyki, dobrą kawę czy xboxa na rozluźnienie od pracy.

Adres

Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa


  • Jesteś kreatywny/a i lubisz pisać,

  • Wiesz co to dobry copywriting, branding i że SEO to nie japońska marka piwa,

  • Masz doświadczenie w pracy w marketingu, a social media ogarniasz bez mrugnięcia okiem,

  • Lubisz się rozwijać, podejmować nowe wyzwania i szybko się uczysz,

  • Posiadasz zdolność tworzenia spójnej komunikacji marketingowej dostosowanej do różnorodnych grup docelowych i różnych formatów,

  • Umiesz efektywnie zaplanować i zorganizować swoją pracę,

  • Jesteś: samodzielny/a, odpowiedzialny/a, rzetelny/a, gotowy/a na tzw. “Extra Mile”.