X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

[oferta archiwalna] Specjalista ds. porównywarek cenowych i sieci afiliacyjnych Nr ref.: SPC/03/DPM

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

[oferta archiwalna]

Firma

DPM Sp. z o.o.

Stanowisko

Specjalista ds. porównywarek cenowych i sieci afiliacyjnych Nr ref.: SPC/03/DPM

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane na kierunku ekonomicznym lub technicznym
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych i prezentowania wyników swojej pracy
  • Umiejętność obsługi paneli administracyjnych serwisów cenowych, optymalizacji kampanii zgodnie z założonymi celami, tworzenia raportów oraz analiza pozyskanych danych
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Zainteresowanie e-marketingiem
  • Umiejętność posługiwania się narzędziem Google Analytics
  • Budowanie efektywnych strategii optymalizacyjnych
  • Doświadczenie w realizacji kampanii w modelach CPC oraz CPA i optymalizacji ROI
  • Zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków

Zakres obowiązków

  • Współpraca z serwisami cenowymi (porównywarkami cenowymi)
  • Maksymalizowanie efektywności pozyskiwanego ruchu internetowego poprzez prowadzenie kampanii w serwisach cenowych w oparciu o ustalone ROI
  • Monitorowanie prowadzonych kampanii w zakresie ustalonych budżetów oraz optymalizacja prowadzonych działań
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz
  • Prowadzenie kampanii w sieciach afiliacyjnych
  • Ustalanie/optymalizowanie warunków współpracy z serwisami cenowymi
  • Obsługa paneli administracyjnych, zarządzanie płatnościami
  • Bieżący monitoring i analiza nowych trendów występujących na rynku porównywarek cenowych
  • Maksymalizowanie efektywności pozyskiwanego ruchu internetowego poprzez prowadzenie kampanii w serwisach cenowych w oparciu o ustalone ROI
  • Zapewnienie widoczności oraz wysokiej jakości prezentacji oferty produktowej
  • Analiza skuteczności realizowanych działań
  • Optymalizowanie kampanii zgodnie z założonymi celami
  • Tworzenie rekomendacji w oparciu o pozyskane dane

Kontakt

jmusialkadziela@dpm.com.pl

Dodatkowe informacje

Miejsce pracy: Częstochowa

Adres

Damrota 6/301, 40-022 Katowice



[oferta archiwalna]

reklama



  • Wykształcenie wyższe – mile widziane na kierunku ekonomicznym lub technicznym

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych i prezentowania wyników swojej pracy

  • Umiejętność obsługi paneli administracyjnych serwisów cenowych, optymalizacji kampanii zgodnie z założonymi celami, tworzenia raportów oraz analiza pozyskanych danych

  • Dobra znajomość MS Excel

  • Zainteresowanie e-marketingiem

  • Umiejętność posługiwania się narzędziem Google Analytics

  • Budowanie efektywnych strategii optymalizacyjnych

  • Doświadczenie w realizacji kampanii w modelach CPC oraz CPA i optymalizacji ROI

  • Zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków