Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.
Monika Matysiak dołączyła do zespołu odpowiedzialnego w agencji INSIGNIA za działania z zakresu social media. Objęła stanowisko Social Media Specialist.
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” uruchomiła nową stronę internetową, którą zaprojektowała oraz wykonała agencja INSIGNIA.
Grudniowe gotowanie kojarzy się prawie wszystkim Polakom z karpiem i barszczem z uszkami. Prawie wszystkim, ponieważ uczestnicy Akademii Smaku musieli stawić czoła morskim stworzeniom. Czy im się udało?
Życie to kombinacja magii i makaronu – powiedział kiedyś Federico Fellini. Nastrój włoskiego życia, o którym mówił włoski reżyser, można było odczuć podczas warsztatów poświęconych wyłącznie makaronowym fantazjom Akademii Smaku Bosch.
Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.
Nutrilite, marka Amway, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję nowego produktu – Phyto2GO, napoju wspomagającego układ odpornościowy.
Jakie są złote zasady przyrządzania wołowiny? Po czym poznać dobre mięso wołowe? Ile kilogramów mięsa jest w stanie zmielić maszynka do mielenia jednego dnia? Odpowiedzi na te pytania udzielili kucharze i uczestnicy październikowej edycji Akademii Smaku Boscha.
Anna Ortman w roli Social Media Specialist odpowiada za budowanie strategii komunikacyjnych, planowanie oraz egzekucję działań w mediach społecznościowych.
Czy fast food może być zdrowy? Czy spód pizzy zawsze musi być ciastem? Jak połączyć burgera z krewetkami? Z tymi pytaniami zmierzyli się uczestnicy kolejnej edycji warsztatów Akademia Smaku Bosch.