INSIGNIA z nowym Senior Copywriterem
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Piotr Kaczor rozpoczął współpracę z Agencją INSIGNIA, obejmując stanowisko IT Managera.
Agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z IBSS BIOMED i przeprowadzi kampanię w 2016 roku dla marki ORSALIT® plus smektyn.
Tomasz Jakubiak, Katarzyna Glinka i Tomasz Lach (zajadam.pl) w ramach pierwszej odsłony Akademii Smaku Bosch rozłożyli pieczywo na czynniki pierwsze. Video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji i e-magazyn stanowią kompendium wiedzy na temat pieczywa w kuchni.
Inspirujące przepisy, praktyczne triki, kulinarne porady ekspertów i gwiazda ekranu – rusza trzecia edycja Akademii Smaku a zarazem pierwsza zrealizowana z tak dużym rozmachem.
Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.
Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Agencja INSIGNIA w raporcie specjalnym, przygotowanym przez Media&Marketing Polska „Agencja Interaktywna Roku” została wyróżniona i określona „Faworytem Klientów”.
Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.