X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Akademia Smaku bierze na warsztat pieczywo!

Tomasz Jakubiak, Katarzyna Glinka i Tomasz Lach (zajadam.pl) w ramach pierwszej odsłony Akademii Smaku Bosch rozłożyli pieczywo na czynniki pierwsze. Video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji i e-magazyn stanowią kompendium wiedzy na temat pieczywa w kuchni.

INSIGNIA dla Grupy mBank

Agencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.

Dobry smak w każdym detalu

Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.

Pełną parą naprzód

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż kompaktowych generatorów pary marki Bosch. Będzie trwać do 31 sierpnia. Za przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.

Zelmer: Wyciśnij 100% z życia

Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.