Jak najbliższe miesiące zmienią programmatic?

W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt?
W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt?
Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.
Stories to format, który jest coraz częściej wykorzystywany w mediach społecznościowych. Według danych Instagrama ze stycznia 2019 wynika, że każdego dnia korzysta z niego aż 500 mln użytkowników. Krótkie historie dostępne w serwisie przez dobę to już nie tylko forma komunikacji między znajomymi, ale coraz prężniej rozwijające się narzędzie marketingowe.
Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.
Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?
Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Spotykamy się z nią podróżując autem i środkami komunikacji miejskiej, przebywając w centrach handlowych, supermarketach czy na dworcach. Co sprawia, że DOOH jest coraz popularniejszy i dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez reklamodawców?
W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia?
Początek nowego roku jest zawsze poświęcony analizie tego, co było i przewidywaniu wyzwań na kolejne dwanaście miesięcy. Tak postępuje wiele branż, również social media.
W dniach 10-14 marca, reprezentanci firm Videomill i NapoleonCat wezmą udział w SXSW Trade Show w Teksasie – jednym z największych technologicznych festiwali w Stanach Zjednoczonych.