X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Największe i najbardziej interaktywne marki na Facebooku

Największe i najbardziej interaktywne marki na Facebooku

Statystyki zebrano na podstawie analizy 50 największych stron na Facebooku z wybranych branż. Wynika z nich, że najwięcej fanów mają strony takich producentów jak Coca-cola (26,1 mln), Oreo (18,9 mln) i Red Bull (18,1 mln). Klasyfikowane są one do kategorii FCMG (Fast moving consumer goods), która obejmuje tzw. dobra szybko zbywalne, takie jak żywność, kosmetyki, chemia gospodarcza. Marki z tego sektora notują średnio ok. 4 mln fanów na Facebooku. Na 2. pozycji ulokowały się marki z branży odzieżowej. Najpopularniejsze z nich to Converse All Star (16,8 mln), Converse (15,5 mln) oraz Victoria’s Secret (12,7 mln). Średnia dla całej branży to 2,8 mln fanów. Podium zamykają marki rynku mediów (2,6 mln).

Inaczej prezentuje się czołówka rankingu stron, które w największym stopniu angażują użytkowników Facebooka (ilość komentarzy w stosunku do ilości fanów). Tutaj przodują marki z przemysłu motoryzacyjnego (BMW, Audi, Ferrari) i alkoholowego.

Ranking branż z najpopularniejszymi fan page'ami/fot. Socialbakers


Więcej na Socialbakers.com.

  • Jarek

    FMCG, czyli fast moving consumer Goods (a nie foods) Pozdro :)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail