X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Azjatyckie tygrysy na Facebooku

Azjatyckie tygrysy na Facebooku

reklama


Według Socialbakers.com największy procentowo wzrost uzyskała Japonia, która znalazła się na piątym miejscu przygotowanego zestawienia. Jeszcze całkiem niedawno rynek japoński wydawał się wyjątkowo hermetyczny i popularność portalu utrzymywała się na stosunkowo niskim poziomie (o niewielkim nasyceniu rynku japońskiego mediami społecznościowymi w ogóle, nie tylko Facebookiem, pisaliśmy wczoraj). Jednak w ciągu ostatniego półrocza liczba Japończyków korzystających z Facebooka podwoiła się i pod koniec czerwca wyniosła prawie 4 miliony, co w porównaniu z 1,8 miliona użytkowników z początku roku oznacza wzrost o 104%. Ta poważna zmiana w zachowaniu japońskich internautów jest zresztą często wiązana z niedawną tragedią i niekoniecznie jest trwałym trendem.

Gdy jednak popatrzeć na przyrost całkowitej liczby użytkowników, to aktualnym numerem jeden wśród krajów azjatyckich są Indie. Na początku 2011 roku na Facebooku logowało się 17,3 miliona Hindusów, obecnie jest ich już 28,6 miliona. Oznacza to ponad 11 milionów nowych użytkowników i wzrost aż o 65%. Druga jest Indonezja, która uzyskała 6,4 milionów nowych facebookowiczów, a trzecie – Filipiny, gdzie z Facebooka korzysta prawie 6 milionów osób więcej, niż na początku roku. Na czwartej pozycji uplasowała się Tajlandia, która dorobiła się 3,6 miliona nowych użytkowników, zaś pierwszą piątkę zamyka opisana już Japonia.

Jednak największym zaskoczeniem okazuje się numer dziesiąty w zestawieniu Socialbakers. Kto się spodziewał Arabii Saudyjskiej?

fot.: socialbakers.com

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail