X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

O aktywności polskich użytkowników na Facebooku

O aktywności polskich użytkowników na Facebooku

reklama


System Napoleon, należący do CheeseCat, przeanalizował 800 największych polskich stron na Facebooku. Po przyjrzeniu się 500 tysiącom postów, 7,5 mln lajków i 2,5 mln komentarzy okazało się, że najchętniej “lubimy” treści publikowane na Facebooku około godziny 10 rano.

Wpływ na ten stan rzeczy ma zapewne fakt, że rano mamy po prostu mniej czasu – pod wpisami pojawia się więc więcej lajków niż komentarzy. Aktywność użytkowników maleje po powrocie ze szkoły/pracy do domu. Więcej czasu posiadacze Facebooka mają wieczorem – koło godziny 20 pojawia się najwięcej wpisów. Wtedy to liczba komentarzy, w porównaniu do godzin rannych, wzrasta niemal dwukrotnie. Wpływ godzin pracy na aktywność Facebookowiczów jest więc widoczny.

Badanie przeprowadzono w okresie od stycznie do czerwca 2011 roku.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail