X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Terabajty danych, czyli jak dużo treści udostępniamy w social mediach

Terabajty danych, czyli jak dużo treści udostępniamy w social mediach

reklama


AddThis to platforma do udostępniania treści w serwisach społecznościowych, oferująca korzystającym również takie usługi jak choćby analiza popularności jaką cieszy się zamieszczony przez nich link czy post. Jej twórcy chwalą się ponad miliardem użytkowników oraz 10 milionami domen, na których ją zainstalowano.

Piąte urodziny aplikacji okazały się być dobrą okazją do opublikowania w formie infografiki kilku danych dotyczących dzielenia się treściami w Internecie. Jakie są więc przyzwyczajenia internautów?

Największy „natłok” treści online ma miejsce w środy, natomiast jeśli idzie o porę dnia – 9:30 czasu Eastern Standard Time (wschodnie wybrzeże USA i Kanady), kiedy w Europie Zachodniej (z wyjątkiem Wielkiej Brytanii, Irlandii i Portugalii) mamy 15:30, a na Dalekim Wschodnie bardzo późny wieczór.

Kiedy należy oczekiwać reakcji ze strony znajomych czy też śledzących na opublikowaną treść? 75% kliknięć ma miejsce w dniu udostępnienia, a najwięcej z nich w ciągu ledwie 2-óch minut od momentu, gdy klikamy „wyślij”.

Tempo wzrostu dzielenia się treściami jest najwyższe na Twitterze (ponad 35% od chwili uruchomienia serwisu), ale w ciągu minionych 12 miesięcy największy wzrost kliknięć odnotował przycisk „wyślij” na Facebooku (756%!).

Oczywiście najwięcej treści udostępniają Amerykanie, a poza nimi wyjątkowo aktywni są też Brazylijczycy, Brytyjczycy, Francuzi, Kanadyjczycy, Niemcy i Rosjanie.

Na koniec jeszcze ciekawa liczba – każdego tygodnia przetwarzanych jest… 70 terabajtów danych, czyli więcej niż przetworzył teleskop Hubble’a przez 20 lat! I jak tu oddzielić istotne informacje od tych bezwartościowych?

Poniżej infografika AddThis:

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail